TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nancy
14-9-2012
|
4-9-2012 16:42:30
Leuk en toepasselijk liedje hé Stephanie 
Wij zijn er nog niet uit,excited van de Pointer Sisters of you got the love van Florence & the machine of the beatles met she loves you of the Ronettes be my baby of ... Haha,we zijn er nog niet uit,DJ komt eind van de week dus zullen snel moeten beslissen 
Groetjes
|
|
kelly
13-7-2013
|
4-9-2012 16:44:53
Hoi Stephanie,ik vind het een goeie keuze.. Daar had ik zelfs nog niet aan gedacht! Maar ja, wij zijn nog met onze ceremoniemuziek aan het worstelen 
|
|
Sanne
13-9-2013
|
4-9-2012 16:50:38
Wij hebben dit liedje ook gekozen! Vonden dit een ideaal nummer en brengt direct ambiance in de zaal
|
|
Sara
6-10-2012
|
4-9-2012 17:06:10
ik vind het persoonlijk niet zo een gepast liedje, ik kijk ook echt naar de tekst van een liedje en het liedje gaat over zich vervelen en dan maar trouwen en de volgende dag mag ze terug weg gaan dat is geen probleem. Niet iedereen luistert echt naar de tekst natuurlijk, het is wel een zeer vrolijk liedje.
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
4-9-2012 17:22:57
Ik vind het inderdaad zo'n gezellige melodie. Ik weet t niet goed Nog maar even verder you tube'en 
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
4-9-2012 21:19:03
Ik vind het juist wel leuk dat het zo ludiek is! En het is zo vrolijk dus denk dat t m word!
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
4-9-2012 21:24:29
Uiteindelijk dat stuk van dat ze de volgende dag gewoon mag weggaan hoor je zo goed als op t einde van t liedje en aangezien heel het liedje niet word afgespeeld kan het toch wel? Wat vind de rest...
|
|
Michel
|
5-9-2012 7:47:28
Behalve de melodie, die echt wel héél leuk en aanstekelijk is, en de vermelding van de woorden "Marry You", vind ik het persoonlijk géén onvergetelijke laat staan sterke keuze, sorry. "Fly me to the Moon" (Frank Sinatra), om maar één voorbeeld op te dissen, is echt wel reeds op leeftijd, maar is wel een song met de ware boodschap... tenzij jullie persé een Ultratop hit wensen...
|
|
Tamara
7-9-2013
|
5-9-2012 8:12:53
Ik vind het wel een leuke keuze. Als je de tekst leest, is het in zijn geheel misschien een beetje raar. Maar als je enkel een bepaald fragment zou gebruiken, is dat zeker passend hoor. Wij overwegen dit ook te gebruiken alleszins 
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|