TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ulrike
28-4-2012
|
4-9-2012 11:22:18
Hallo! Ik heb hem als dj gehad... en eigenlijk moet ik zeggen... wij hebben er niet zoveel over horen boffen achteraf :/ ok, hij draait verzoekjes van de mensen maar als dj moet je toch selecteren welke draaibaar zijn en welke niet hé! opeens, om 04.15u: hij was het beu... iemand van mijn gasten is blijven draaien dan :s zijn reden: je zou moeten meegemaakt hebben wat ik al allemaal meegemaakt heb... euh, sorry, tis uwen job, ge zijt er reeds voor betaald... maar nee :) om 4u50 zat alles al in zijn camionette en hij was weg :) professioneel is iets anders hé... we hadden hem voor de livemuziek in de kerk en daar zal ik géén enkel kwaad woord over zeggen, het was perfect! Maar als dj, nooit meer...
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
4-9-2012 13:45:10
Oej dit baart me zorgen. We hebben hem zowel voor live-muziek als DJ 's avonds.
Brengt hij ambiance als DJ of niet?
Merci he!
|
|
Ulrike
28-4-2012
|
4-9-2012 13:57:48
kzegget, voor de live muziek echt géén probleem! Ik kan er echt géén kwaad woord over zeggen! Maar als Dj heb ik echt héél hard mijn twijfels. Kvind de ambiance niet zo goed enzo... Moest ik jou zijn, probeer die verzoekjes beetje in toom te houden en als de muziek u niet aanstaat, zeg het hem. Mijn man is het hem gaan zeggen en dan is het toch wel de goeie kant op gegaan. Ik hoop gewoon dat hij zich ook niet opeens op zijn lui gat gaat zetten op jullie huwelijk :/ Ik heb toch wel nog een 50tal gasten die toen nog aanwezig waren die mijn verhaal kunnen bevestigen ...
Groetjes
Ulrike
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
4-9-2012 15:14:09
Pfff ik heb hier geen goed gevoel over.
Alleszins hebben we 2 topdj's in de vriendenkring die zeker zullen inspringen in dat geval.
Wij hebben alles op voorhand betaald, hopelijk keert dit niet tegen ons.
Was hij bij jullie op tijd in de kerk, daar bedoel ik mee, stond alles al opgesteld qua muziekinstrumenten enzo?
|
|
Ulrike
28-4-2012
|
4-9-2012 15:38:13
Toen wij binnen wandelden stond hij volledig klaar :) en begon met de muziek :) dat was echt geen probleem! De zangeres was fantastisch! We zijn 4 maanden later en de mensen praten er nog over :)
Wel, wij hebben ook alles op voorhand betaald! Kan je hem niet meer annuleren? Ik zie dat je toch nog een goeie 9 maand te gaan hebt! En raak je maar 75€ ofzo kwijt, so be it... beter die 75€ dan een verknoeid avondfeest :-/
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
4-9-2012 22:39:31
Ik zal het contract eens bekijken, want er stond niks in van annulatie en of dat alles dan wordt terug betaald. Ik betwijfel het!
|
|
Kirke
6-7-2013
|
7-9-2012 17:24:05
Nu krijg ik ook al schrik, heb er een afspraak me gemaakt om hem te boeken. Heeft niemand goeie commentaar over hem? Groetjes
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
7-9-2012 18:22:52
Kirke Wij gaan hem zeker houden hoor, ik heb vertrouwen in hem en moest hij als DJ iets minder zijn, ach dat zien we dan wel!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|