Terug naar overzicht
Hey LieveIk kan jullie niet meteen verder helpen met een specifieke DJ maar misschien vinden jullie een DJ die MP3's kan draaien met Turkse muziek die jullie hem bezorgen? Schrijf zoveel mogelijk DJ's aan en stel hen die vraag, jet weet maar nooit?Groetjes
Hey chiquita!Goed idee. We hebben natuurlijk liefst iemand die er echt wat van afweet en de muziek ook heeft, maar dat is natuurlijk ook een oplossing in extremis.See you soon? :-)Greetz!
Hey Lieve,Internationale feesten is niet zozeer een probleem omdat ik reeds vele jaren in het vak zit en dus wel mijn weg weet in de soorten van muziek naargelang de bevolking.Indien jullie meer info wensen kunnen jullie steeds info vinden op mijn website www.partysound.be of stuur een mailtje naar info@partysound.be Zelf ken ik wel enkele mensen die Turkse muziek genoeg hebben en dus is het geen probleem om een collectie op te bouwen.Groeten, Bart
Ik heb 2 maanden geleden een huwelijk verzorgt van een belgisch/marokaans koppel en dat was een groot succes, maar heel moeilijk want met turkse/arabische muziek kan je heel erg de fout ingaan omdat dit heel uitgebreid is. turkije heeft een andere muziekgenre dan algerië enz.... zijn de gasten op het feest uit algerië en je komt af met marokaanse muziek dan zal het zeker een flop zijn.Ik heb marokaanse mensen in mijn familie en die helpen mij heel erg met het zoeken naar de juiste muziek, want als belg is dat een heel moeilijke taak.
Géén idee uit welke regio U bent, maar een onoverkomelijk probleem kan het toch niet zijn om een TurBel-Deejay te vinden, die ECHT thuis is in Turkse en internationale muziek.Ikzelf ben van Gent, en daar is zeker iemand te vinden die genoeg onderlegd is, binnen de Turkse gemeenschap natuurlijk.Succes!!!
Lieve,zoals mijn collega's al eerder vermeld hebben kan dit inderdaad geen probleem zijn.Ikzelf speelde 2 weken terug ook een huwelijk in Gooik voor een Turks/Belgisch koppel.Hierbij wou de bruid de dag zelf zelfs nog een Turkse dans doen met bijhorende muziek.Aarzel alvast niet ons te contacteren via www.djdlux.be of bel 0474/73 46 43.Veel succes met jullie zoektocht.mvg,Adriaan