Terug naar overzicht
Onze Dj vraagt ook 500 euro. wij hadden nog geinformeerd bij anderen die vragen ongeveer 350 euro tot 12 uur en dan per bijkomend uur 90 euro.
Dat is een normale prijs. Wij betalen minder maar dat is de DJ van de feestzaal zelf maar anders is dat wel een goede prijs. :)
Van al de prijzen die ik al ben tegen gekomen lijkt me dit toch ook een eerlijke prijs.. Zit allemaal zo wat in de zelfde richting
Dit is zeker een goede prijs. Wij betalen 650 euro voor hetzelfde
Ik denk ook dat het een beetje het gemiddelde is, 500 euro.De onze heeft ook 1 vaste prijs voor heel de nacht en brengt ook zelf een lichtinstallatie mee. Wij betalen 450 euro.
Correctie: wij betalen 475 euro. :)
Dit is een goede prijs vind ik. Wij betalen 450eur voor iemand van de feestzaal voor 8u.
Goeie prijs, ik had 2 offerte's, eentje was 450, maar heb de duurdere genomen
De normale prijs voor een GOEDE dj ligt tussen de 400 en 600 euro, al zijn er ook die meer vragen dan 600 euro maar dit vind ik er persoonlijk erover. Langs de andere kant heb je ook "dj's" die het voor 300 of minder doen, dit zijn beginners zonder ervaring of materiaal die nergens op trekt, slecht geluid en kermislichten waar je na een uur al zin heeft om het feest te verlaten, dus kijk niet op 100 euro en boek een dj tussen de 400 en 600 euro. Een dj maakt of kraakt je feest en je wil achteraf enkel horen dat het een super feest was, niet dat gasten zeggen dat het feest op niets trok.
Beste, U kan enkel afgaan op referenties en niet op prijzen. Ik heb al dj's gezien die in mijn ogen nog moesten opleggen om te mogen draaien op een feest en andere die dan weer als echte professionals er telkens in slagen van een feest een topfeest te maken.mvg