Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met Rent A Priest?

  31-8-2012 0:23:31
Hallo,
Wij gaan niet trouwen in de Kerk omdat wij niet erg gelovig zijn.
We willen liever een dienst over 'ons' dan over God, Jezus, bidden, ...
Nu zouden we een alternatieve viering willen houden met Rent A Priest en op 12 september hebben we onze eerste afspraak met De Heer Ignace Coppens.
Heeft iemand van jullie ervaringen met Rent A Priest of met Mr Coppens zelf?
Alvast mercikes!
Eline

Eline
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1112


Keshia
13-7-2013
 Meld misbruik18-11-2012 10:52:24

Hoi Eline,
Wij zijn ook niet erg gelovig, en zijn van dezelfde mening als jij. Ook wij denken eraan om het via 'Rent-A-Priest' te doen. Ik zie dat je ondertussen je afspraak al gehad hebt. Zou het mogelijk zijn, eens te laten weten wat je allemaal werd verteld. Sprak hij je aan? Wij zijn ook op zoek naar ne plezante! Dus iemand die al s een grapje maakt... En hoelang op voorhand je dit moet vastleggen. Wij denken eraan een week voor jullie te trouwen ;-)
Groetjes, Keshia en Kristof



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik18-11-2012 15:40:44

Hey Keshia!
Wij hebben enkel nog maar het eerste contact gehad met Ignace Coppens en hij liet ons nog tijd om thuis na te denken of we al dan niet met hem verder willen. Maar hij leek ons wel aangenaam en hebben toegezegd. In januari zullen we ons volgende gesprek hebben waarin we dan ook de viering zelf wat in elkaar zullen steken.
Wij hebben gewoon het formulier ingevuld op de website van rent-a-priest en dan zoeken die voor jou een voorganger die in jouw buurt woont en nog vrij is op je datum. Na je eerste gesprek kun je dan normaalgezien nog steeds af- of toezeggen. Dus als jullie er nog mee moeten beginnen, zou ik dit toch redelijk snel doen. Allesinds heel veel succes nog met jullie voorbereidingen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info