Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even mijn hartje luchten

  13-9-2006 21:30:26
Bij deze moet ik toch eens even mijn hartje luchten...

Binnen twee weken is ons moment eindelijk daar... na een jaar van voorbereiden is onze datum bijna in zicht.
Reeds vorig jaar gingen we eens een kijkje nemen op de trouwbeurs in antwerpen. Ik heb daar na een leuke babbel een afspraak gemaakt bij Farah Love in zwijndrecht. Zij deden tijdens de opendeurdagen zelfs op zondag en 's avonds open om alle toekomstige bruidjes te kunnen ontvangen. Mijn kleedje was liefde op t eerste zicht, na een half uurtje was de keuze gemaakt. Omdat de dame in kwestie enorm vriendelijk en behulpzaam was maakte ook mijn mama een afspraak om voor haar kleed te komen kijken. Ook zij vond na een tijdje iets waar ze zich goed in vulde. We betaalde voorschotten en moesten in juni nog eens bellen om te komen passen. Ons kleed was besteld in november, dus toen we mochten gaan passen was het weer even spannend, want t was weeral een tijdje geleden dat ik mijn droomjurkje nog eens gezien had. Toen ik in juni belde, was eerst mijn top nog niet binnen, twee weken later dan weer wel en toen ik wilde afspreken bleek het niet te kunnen op maandag en woensdag en ook niet 's avonds, plots was men in de winkel al een heel stuk minder flexibel, na heel wat regelen heb ik dan vrij genomen op t werk en ben op zaterdag gaan passen.
Op welgeteld een half uurtje was de zaak beklonken zowel voor mij als voor mijn mama. Ik had zo'n raar gevoel, ik vreesde echt al dat het met al dat rap rap zijn mis zou lopen. Vervolgens stelde ze voor mijn jurk de 20 ste sept op te halen, maar ik huw wel op 23 sept omdat ik dit toch een beetje krap vond maakte we een afspraak op dinsdag 12 september.
weer maakte ik me vrij op het werk en op 12 sept stonden mijn mama en ik paraat om nogmaals te passen en onze jurken mee naar huis te nemen als alles in orde was...
als...

Onze jurken waren niet klaar, ze had me ook niet gebeld om onze afspraak af te zeggen. we stonden daar dus echt voor niks. Geen fatsoenlijke uitleg en meer dan een "ik kan er nu ook niets aan veranderen" kwam er niet uit.
Na heel wat aandringen (en waarscheinlijk ook wel omdat ze niet veel keuze had) mochten we dan vanavond 13 sept terugkomen omdat ze er dan voor ging zorgen dat alles zeker klaar zou zijn.
Toen we aankwamen nam ze de twee zakken en vroeg of we t samen zouden afrekenen... zonder te passen!!!!
Geen haar op mijn hoofd dat er na al die tegenwind aan dacht mijn kleed mee te nemen zonder te passen. Na aandringen hebben we ons kleed welgeteld 2 minuten aangehad... betalen en wegwezen... want haar dochtertje moest gaan paardrijden...

Voila het moest me even van t hart dat ondanks een vriendelijk onthaal de service verder echt barslecht was... maar we konden geen kant uit want t grootste voorschot was betaald, en twee weken voor datum is een beetje te krap om nog op zoek te gaan naar een nieuwe droomjurk...

Ik hoop dat ik hiermee enkele mensen wakker schudt en dat iedereen die er toch gaat echt op zijn strepen staat en er een mooi moment van kan maken.

marleen

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1067


kristel
8-7-2006
 Meld misbruik13-9-2006 22:34:34

hallo, ik ben in juli getrouwd en heb ook mijn trouwkleed bij Farah love gekocht. ik heb zoiets in die aard ook meegemaakt. de buit was binnen hé voor hen... en het was altijd dat snel passen. op een dag is m'n zus meegegaan om haar mening te geven en ze vond dat er nog iets onbrak... 1) mijn BH paste niet bij het kleed, ze konden me dat ook toch zeggen. Volgens mijn zus moest er een stola bij enzo... zoals mijn man nu zegt de buit was binnen de dag je een voorschot gegeven had. En Farah love heeft ook enorm druk maar dan moeten ze maar zeggen we nemen geen klanten meer aan zodoende dat we alles terug in de puntjes hebben.... maar ik wens je veel succes bij je huwelijk en je zult stralen... veel succes



Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik14-9-2006 9:00:34

Amaai! Is echt wel grof!
Ik moet nog beginnen zoeken naar m'n droomjurk, maar hou al m'n hart vast als ik dit hier lees.
'k Ben wel niet van de streek dus Farah Love zal ik zowiezo niet binnen gaan.
'k Wens je een schitterende trouw toe!



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-9-2006 10:15:45

wij waren naar het bruidsparadijs in kapellen geweest.

op zaterdagochtend, zonder afspraak en na even wachten konden we daar zelf passen. We mochten onze tijd nemen zoveel als we wildne.. die madam is steeds bij ons gebleven terwijl wij zelf geen afspraak hadden ..

we hebben daar ongeveer 1u-1.5u bezig geweest en dat mocht zelf nog langer van die madam!!

het is daar echt wel een aanrader .. natuurlijk hadden we dan nog wel niets betaald .. hoe het daarna afloopt weet ik niet aangezien we gewoon gaan passen zijn welk model me staat en dan heeft ons ma het daarna zelf gemaakt.

groetjes
Mieke
13/05/06



Anneleen
5-8-2006
 Meld misbruik14-9-2006 16:04:52

Ik heb mijn kleed ook bij Farah Love gekocht, maar ik ben er niet echt ontevreden over. Ik had ook wel de indruk dat het er allemaal wat sneller moest gaan dan in een "klassieke" bruidswinkel, maar ik stoorde me daar niet echt aan. De prijs is dan ook véél lager dan in die andere winkels, dan neem je de iets "mindere" service er wel bij.

Problemen met de levering en het niet nakomen van afspraken heb ik wel niet gehad, als je dat overkomt, heb je wel recht om boos te zijn natuurlijk.

Geniet in ieder geval van je dag!

Groetje, Anneleen



Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik15-9-2006 16:56:55

Een belangrijk vraagje: hoe is je kleed zelf?
Is het zoals je het besteld had? Zie je er nog je droomkleedje in?



Elke
25-3-2006
 Meld misbruik16-9-2006 16:04:27

Heb mijn kleed ook daar gekocht. Op aanraden van deze site trouwens. En vind het spijtig te lezen dat je niet tevreden bent over Farah Love, ik was in de wolken over deze winkel!Ze hebben het er enorm druk en een strak schema, als je dan iets verandert aan een afspraak, dan verliezen ze al iets uit het oog. Dat gevoel had ik direct dus ik belde altijd eens voor ik thuis vertrok.
Ik was al content dat ik een winkel had gevonden waar je geen fortuinen moest uitgeven voor een jurk en accessoires dus maakte mij daar niet druk in. Maar ik heb nooit de indruk gehad dat ze dachten 'de buit is binnen dus...' Integendeel!

Groetjes!
Elke
25/03/06



Wim

 Meld misbruik23-9-2006 12:51:13

Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren...

Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra?

1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!!
2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.
3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!

De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!

03/322 45 39
of
04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!

WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!

Groetjes Wim



Jennifer
12-5-2007
 Meld misbruik27-1-2007 17:45:35

k Heb bij Farah Love ook mijn kleed besteld en hoop dat het zoals bij Marleen, niet zo negatief moet aflopen! k Laat jullie nog iets weten. k Moet op 3 april men 1 ste pasbeurt hebben.
Groetjes, Jennifer


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info