Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pffff ik kom al zot en ben nog niet begonnen

  19-8-2012 11:35:25

Beste bruidjes,

jullie spreken nu met de vriendin van pieter, gisteren ben ik met een vriendin die trouwd in mei haar trouwkleed gaan kiezen. Maar ik ben enorm verschoten van de prijzen die ze vragen. het was een winkel in zottegem die alles op maat maken. die man zei ook dat je toch al een tiental maand op voorhand zeker al moet zoeken naar een trouwkleed.
dus dat wil zeggen dat ik nu in oktober al mag beginnen zoeken maar ik weet begot niet waar te beginnen? ik heb ook geen groot budget, ik wil maar maximum 700 euro geven aan een trouwkleed en heb het gevoel dat ik dat nergens ga vinden.
weten jullie soms leuke winkels zijn waar de prijzen meevallen in oost-vlaanderen?

pieter
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1738


Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik19-8-2012 11:53:01

Ik had geluk met solden , het trouwkleedje dat ik wou was in solden. Maar anders een 2de hands kleedje? Op kapaza en 2dehands verkopen ze hele mooie trouwkleedjes! Vriendin van mij deed dit en niemand die het zag of wist!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik19-8-2012 11:59:34

je kan de outlet winkels opzoeken he! die hebben wel zo een bedragen meid!





Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 12:14:41

Heykes,
Als de winkel waar je geweest ben Mia Monta is, dan ben je best dat je daar je kleedje zoekt binnen jouw budget. Dus is een atelier, en de prijzen liggen daar toh nog een heel stuk lager dan in de winkels....
IK ben ook daar gaan passen, en ook nog bij Pierre Yves in Aalst en bij Moderna in Schepdaal... de jurken die ik bij de laatste 2 heb gepast lagen allemaal tss de €2500 - €3500... ik had het geluk geen 'budget' te hebben, en kon kiezen wat ik echt wou...ik heb dan ook gekozen zonder op het prijskaartje te kijken. Maar een budget hebben is nietiets om 'beschaamd' over te zijn, je kan dit gerust vermelden als je een winkel binnenstapt...
Maar ik denk dat je bij Mia Monta de meeste keuze zal hebben in jouw prijsklasse...
grtjs
A.



tine
14-8-2010
 Meld misbruik19-8-2012 12:51:48

ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik had bij couture rachel in temse mijn bustiertop, lange rok met klein sleepje en stola voor ongeveer 700euro



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 12:56:31

ik heb al goeds gehoord over Youniek. waar voor betaalbare prijzen een jurk vindt.ik denk idd dat je voor een jurk van een modehuis ongeveer het dubbele mag rekenen als standaardbudget.

de mijne is helemaal niet duurste en kost 1595 euro...

indien je standaardmaten hebt zou ik dat zelfs durven bestellen via internet en eventueel aanpassingen laten doen door een naaister. er zijn wel wat sites waar je voor betaalbare prijzen jurken kan kopen. misschien eens naar ervaringen zoeken op dit forum...



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik19-8-2012 12:56:49

Hallo, vriendin van Pieter :-)

Ik ben zelf van de andere kant van het land, maar ik las al dat je bij Boutique Couture in St.Niklaas schitterende 'koopjes' kunt doen, en goede service. Ik geloof dat dat wel op haalbare afstand van jullie is he? Anders heb ik ook gehoord van Claire de Femme just over de Waalse grens en Youniek Bruidsmode in Turnhout dat de prijzen heel schappelijk zijn. Ik ben zelf nog niet naar jurken gaan kijken, maar heb wel al mapjes aangelegd (eentje met papieren en eentje virtueel met enkele links) van betaalbare bruidsjurken, want ik ben ook niet van plan er duizenden euro's tegenaan te gooien. En sowieso: bruidszaken doen volgens mij ook solden, en veel winkels hebben een outlet waar je jurken kan kopen die einde reeks zijn, of van enkele collecties geleden. Kan ook een pak schelen in prijs.

Veel succes met de zoektocht, komt wel in orde!!

Groetjes!



tanja
27-9-2013
 Meld misbruik19-8-2012 15:36:46

Ik zou een vakantie boeken naar Polen (heel goedkoop) en daar je jurk kopen!
Ik had een budget van 1000 euro en ben geslaagd voor 900 maar....in polen heb je dan ineens een budget van 3600!!!
Want dan word je euro vier keer zoveel ineens. Dan kan je toch een super mooie droom jurk kopen zonder dat je erg op de prijs moet letten! Ga ervoor zou ik zeggen



Sylvia
5-10-2012
 Meld misbruik19-8-2012 17:26:23

Hoi,

Ik heb mijn jurk gekocht bij Youniek in Turnhout en ben supercontent!!!
De prijzen variëren tussen de 300 en 900 euro.
Alle info vind je op de website.

Groetjes



Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik19-8-2012 18:11:16

in oost vlaanderen weet ik er geen zijn, maar bruidshuis jagre in antwerpen heeft veel goedkope jurken en chinele in Kortrijk (hier kan je om het even welk kleedje laten maken volgens je eigen wensen en die zijn bijna allemaal onder de 700 euro



penny
7-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 19:08:15

Hey, ik heb mijn kleed bij couture ann in Aalst gekocht tijdens de opendeurdag en heb net geen 1000€ betaald met stola en naaikosten inbegrepen. Heel tevreden over...



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik19-8-2012 19:55:13

Ook hier een tevreden bruidje met een kleedje van bij Youniek.
Ik denk niet dat er daar een kleed hangt dat duurder dan 800 euro kost, en alle retouches zijn ook in de prijs inbegrepen.

Veel succes met je zoektocht!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 21:15:17

er is ook nog lasposa outlet beveren leie en pierre yves outlet deinze



Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik19-8-2012 23:11:35

kan je helaas niet helpen, ik ging net als penny bij couture ann, maar buiten de solden .. mij kleed kost € 1300 maar moet alle extra's nog kiezen en geen idee wat het aanpassen gaat kosten :p



Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 9:00:13

Bij Couture Ann vinden ze wel een jurk rond jouw budget hoor. Ik was ook naar daar gegaan met dat budget. Maar men stiefmama zei: no limits, kies maar wat je echt mooi vindt... dus is het uiteindelijk wel nog iets duurder geworden.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-8-2012 10:28:12

Hallo
Een collega van mij had ook een mooie jurk gezien voor 1600 euro maar dat wou ze er niet aan geven. Ze had er een afbeelding van gevonden en is ermee naar een naaister gegaan die de jurk exact heeft nagemaakt voor 300 euro. Ze vindt hem prachtig. Da's misschien ook een optie voor jou?
groetjes



Wendy
19-5-2012
 Meld misbruik22-8-2012 19:50:41

hallo,ik heb ook een mooie trouwjurk die ik verkoop voor 150 € ! nieuwprijs was 700 €
indien intresse mail maar naar rikatje21@hotmail.com dan mail ik wat fotos ;)

prachtige jurk hoor ;)



vanhecke

 Meld misbruik25-8-2012 16:56:48

Zal niet gemakkelijk zijn om in deze prijzen een nieuw kleed te vinden zelfs in de outlet winkels zijn de prijzen niet veel verschillend met de andere winkels ik zelf heb ook outlet
winkels afgelopen maar niets gevonden. Bij moderna te schepdaal hadden ze kleedjes vanaf 800 tot 1500 € je kan daar eens gaan zien zekers een aanrader voor afwerking en
service , betrouwbaarheid en prijs kwaliteit.

succes met je zoektocht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info