Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs kerkelijk huwelijk en feestzaal

  12-8-2012 1:28:00
Hoi Wie weet wat een kerkelijk huwelijk kost in Limburg? En wie heeft een idee ivm een zaal regio Hasselt? En hier ook ervaring mee? En wat ook een beetje betaalbaar is! Alvast bedankt

sabrina
7-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1624


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 6:32:44

Als feestzaal kan ik je Rubenshof zeker aanraden. Wij trouwen er over een klein maandje en ik ben tot nu toe over alles steeds tevreden en ook de samenwerking verloopt altijd heel vlot. Nu weet ik niet wat ji betaalbaar vind, maar ik vind persoonlijk de prijzen daar helemaal niet duur in vergelijking met andere feestzalen in de buurt. Groetjes, Alessia.



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-8-2012 8:02:15

de kerk kost overal hetzelfde 250 euro normaal gezien



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik12-8-2012 8:29:28

ja behalve bij ons 360euro :(



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik12-8-2012 9:21:17

@Debbie: echt? tsssss de dieven



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik12-8-2012 11:26:29

Ja he! Pff de benzine is hier altijd mega goedkoop :p maar de kerk dus niet haha!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-8-2012 19:23:14

Amai wat is er zo speciaal aan die kerk???



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik12-8-2012 21:35:57

eumm behalve dat er hier maar 2 koppels per jaar trouwen? niets!
maar het is mijn ventje zijn geboortedorp en wij wonen hier nu ook samen sinds een jaar dusja ik wil wel echt in deze kerk trouwen hoor!

maar vond het echt zeer jammer toen ik dat vernam :( weer iets die duurder uitvalt dan verwacht.



eveline
12-10-2012
 Meld misbruik13-8-2012 9:32:42

Mijn vriend en ik trouwen op in oktober 2012 in het Krekelhof te Kuringen (langs het kanaal). Deze zaal doet ook de catering, inkleding vd zaal enz zelf. Als je hen een mailtje stuurt (via google kan je het adres wel vinden), mailt men je de verschillende opties door. Soorten menu's, drankopties enz. Dan kan je zelf nog kiezen wat je wel of niet wenst.

Het is moeilijk om daar een prijs op te plakken want doe je met receptie of niet, met buffet of niet... het speelt allemaal mee. Wij hebben met receptie, diner in buffetvorm, dessertenbuffet en drinken tot 4u een goede 80 euro de man. Maar dit is dus een raming, je kan er perfect boven of onder gaan.

Succes in je zoektocht!

Eveline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info