Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips trouwjurk kiezen

  10-8-2012 8:41:24
Goeiemorgen dames! Superspannend, morgen mag ik voor de eerste keer trouwjurken gaan passen bij bruidsboetiek Steven in Torhout. Ik kijk er superhard naar uit..., maar begin me nu toch een beetje af te vragen waar ik zoal moet op letten? Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat mij te wachten staat...tips iemand?
Fijne dag!

Siska
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1707


Sarah
15-8-2014
 Meld misbruik10-8-2012 8:48:43

Hey Siska,

Gewoon van genieten en je zal zelf merken wat je wil.
Ohja, soms als een kleed ophang is die niet mooi, maar eens je dan die aanhebt is een ander zicht. Als de winkel een voorstel doe voor eens een andere jurk aan te doen, gewoonweg proberen, je weet maar nooit.

Have fun!!

Groetjes Sarah



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 8:54:31

Gewoon genieten, vanalles passen (ook wat je op 't eerste zicht niet mooi lijkt), veel genieten, ons op de hoogte brengen hoe je dagje was en veel genieten



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 8:56:01

Oh en ik denk er juist aan, een strapless beha aandoen en een deo'ke mee (je gaat serieus zweten van jezelf in en uit de jurken te hijsen !



Sarah
15-8-2014
 Meld misbruik10-8-2012 9:07:27

jah idd rebecca, het viel me net binnen, maar je was me voor



Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik10-8-2012 9:53:28

Morgen ga ik ook voor de eerste keer. Had nooit gedacht aan deo!!!



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 9:53:46

genieten en als JIJ het mooi vindt, nemen!

ik zelf heb maar 1 kleed aangedaan. ik, mijn zus, een vriendin en de verkoopster (uiteraard!) vonden het mooi!
mama niet, maar het is MIJN kleed :p



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 9:57:27

Deo is very important :). Verder ook hakken schoenen want bij mij hadden ze geen verhoging en daar stond ik dus met botten onder mijn kleed. Probeer ook je haar en make-up wat extra te doen, dat geeft al een ander effect. Verder zoals ze hier zeggen een strapless bh en eventueel een mooi effe slipje...! En vooral, genieten! Want het is een unieke ervaring. Succes. Alessia!



Siska
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 9:57:42

Bedankt, ladies! Idd, deo was ook niet bij me opgekomen...en met het warme weer morgen! Wordt vervolgd...




Sara
15-6-2013
 Meld misbruik10-8-2012 10:04:14

bij mij had de bruidswinkel alles voorzien..
ik werd daar direct in een korset gehesen en ik kreeg ook schoenen om mijn kleed makkelijker te kunnen passen.

echt een goede service!
maar inderdaad: deo is een must ;-)

(ik ga morgen nog eens mijn kleedje gaan aandoen zodat mijn mama&schoonmama ook es hun mening kunnen geven. de vorige keer was enkel mijn zus mee.. joepie!)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 10:06:38

Ook mijn tips, strapless BH en eventueel ook huidskleurige slip (of een rode, zie je ook niet onder wit), make-up beetje doen, haarspeldje meenemen (geeft toch een ander zicht) en een paar pumps...

Voor de rest: passen, passen en nog is passen...zeker ook kleedjes waarvan je denkt oh nee...ik heb letterlijk gezegd 'dat doe ik NIET aan'...en uiteindelijk dat kleedje gekozen en nu ben ik er helemaal verliefd op!!!

Genieten!! En 's avonds wel iets nemen tegen de hoofdpijn, dat had ik toch na al dat passen!

groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 10:07:18

Ohjah. En neem ook niet teveel mensen mee. Ik heb het zo gespreid dat iedereen die wou op een bepaald wel mee kon. Maar bij het kiezen is mijn mama en zus meegegaan. Tweede pas, mama. Derde pas, schoonmama, schoonzus en mama, vierde pas, beste vriendin en laatste pas mijn oma. Anders ga je teveel meningen hebben en geeft toe, op zo een moment heb je liever dat iedereen overeenkomt :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info