Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruid-in-spe zwanger

  2-8-2012 18:18:48
Hey dames,

Even een beetje mijn hart luchten! Emotioneel ben ik helemaal een puinhoop.
Ik ben momenteel 6 weken zwanger! ben superblij met dit nieuws natuurlijk want had een grote kinderwens.
naast de blijdschap komt er natuurlijk ook de misselijkheid (:-) ) en de vrees voor mijn droomkleed.
begin september moet ik gaan voor mijn eerste pas en trouw begin oktober. Op de trouw ben ik 15 weken zwanger.
Ik zou het echt jammer vinden moest ik niet meer in mijn kleed kunnen....maar ben ook superblij met de zwangerschap...
doordat mijn hormonen ook nog eens op mijn emoties inspelen is alles één hutsekluts!
Ik zou graag de geruststelling krijgen dat mijn kleed inorde komt maar niemand kan op dit ogenblik de garantie geven. :-( En dat begrijp ik natuurlijk ook volledig... maar dat zou al veel helpen bij de emotionele rollercoaster!

zijn er nog bruidjes in diezelfde situatie?

Caroline
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1430


hanne
3-9-2011
 Meld misbruik2-8-2012 18:28:38

Hi, ik zou eens bellen naar de winkel. Ik denk wel dat ze dat helemaal kunnen aanpassen hoor. Vorig jaar had ik dat eens gevraagd en blijkbaar zetten ze er desnoods extra stukken stof tussen. Zelfs met mijn kleed, Marylise Nero, was dit mogelijk, zonder de pracht van het kleed te verliezen. Komt zeker en vast goed! Wees bovendien blij dat je dan al 15 weken ver bent, de misselijkheid en vermoeidheid zullen dan wellicht voorbij zijn :-) geniet er van, hier nog 9 weekjes :-)



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 18:43:07

Dat is het eerste wat ze tegen mij in de trouwjurkenwinkel gezegd hebben: "en nu wachten met zwanger worden tot na de trouw hé!" ;-).

Nu, ik denk wel dat ze hier een mouw aan kunnen passen hoor in de winkel :-). En trouwens, voor hetzelfde geld kan het zijn dat je nog bijna geen buikje hebt tegen dan en dat het kleed dus nog perfect past :-) (bij mijn nicht zag je pas vanaf de 6de maand een echt zwangerschapsbuikje).

Groetjes!

Evelien



iris
30-6-2012
 Meld misbruik2-8-2012 18:57:10

Bij een eerste kindje is een buikje dan nog miniem hoor, als je er al eentje ziet. En er valt altijd wel een mouw (of een strategisch stuk stof) aan te passen. Geniet ervan!Helemaal leuk zou het zijn, als jullie het nog tot dan geheim kunnen houden, dan heb je meteen iets om je gasten mee te verrassen ;-)




tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 19:41:37

hier was er ook maar een buik te zien na 5mnd
proficiat trouwens



Annelies
10-11-2012
 Meld misbruik2-8-2012 21:32:40

Normaalgezien valt die buik wel mee hoor.
Ik heb zelf een tweeling en hier was op 15 weken enkel zonder kledij een juist beginnend mini-buikje te zien.
Ik zou me er dus niet te veel zorgen om maken, gewoon even melden in de winkel.
En voor de rest gewoon uitkijken naar het einde van de misselijkheid en volop genieten van de verder zwangerschap en de trouw!



kim
7-7-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:23:21

Hey Caroline,

een kennis van mij is getrouwd begin juni en zij was ook zwanger tijdens de zwangerschap. Zij is iets minder dan 2 weken bevallen voor hun trouw.
Met andere woorden, zij had ook al haar kleedje, maar de zwangerschapskilo'tjes waren er nog wel.. Ze had haar kleedje een maatje groter dan normaal besteld en ze straalde.
Jou kleed 1 maatje groter bestellen zal mss wat riskant zijn, maar misschien kan je een week of 2 op voorhand gaan passen? En dat ze het dan op jou maat maken met je zwangere buikje.. Als ze dit nu al weten dat je zwanger bent zal dit hopelijk geen probleem zijn?

Succes!



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik2-8-2012 23:16:24

Proficiat met je zwangerschap! Ik had op 15 weken zwangerschap een iniminie-buikje en paste nog perfect in m'n gewone kledij dus het zou al moeten lukken dat jij dan al een tonnetje gaat hebben waardoor je hele jurk moet aangepast worden. Zou het idd wel ff melden in de winkel, maar niet van wakker liggen hoor. Geniet van je zwangerschap (als de misselijkheid voorbij is ;-) ) en geniet gelijk ook nog van jullie voerbereidingen voor de trouw!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 7:56:42

PROFICIAT! Zoals je hierboven hebt gelezen, de buikjes op dat aantal weken valt echt heel goed mee! Geniet ervan hé en no worries



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 9:09:49

Dikke proficiat!!
't Is normaal dat je nu een beetje "vanalles en nog wat" voelt. :-) Tja, hormonen, hé.
Maar op 15 weken heb je echt nog geen mega buik. Ik voelde me ongemakkelijk in m'n gewone kledij, en had daarom al een zwangerschapsbroek aan op 8-9w. Maar die moest ik dan wel tot het kleinste aanspannen, want anders was ze veel te groot. Maar ik kon echt nog wel in m'n broeken.
Dus een trouwjurk zal zéker wel lukken. Veel hangt natuurlijk af van welk model van jurk je gekozen hebt (mag je altijd via persoonlijk berichtje laten weten ;-) ). Maar zeker als het een jurk is die je achteraan met zo'n rijglint vastdoet, moet je geen schrik hebben. Dat komt zéker goed!

Geniet nu maar vooral van de laatste voorbereidingen van je trouw, en van het prille wondertje in je buik.

Groetjes
Katrien



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 17:27:48

Hey Caroline,
Een dikke proficiat met de zwangerschap!!
Die hormonen kunnen inderdaad wel hevig de kop op steken maar ik denk niet dat je moet panikeren. Zoals ze hierboven al aangeven, zal je aan 15 weken zwangerschap nog maar een klein buikje hebben. Ikzelf droeg nog mijn gewone kleren al kon de bovenste knop van mijn broek, na het eten, wel niet meer dicht .
Geniet ervan en hopelijk gaat de misselijkheid vlug over.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info