Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 21 dagen op de teller en dan : de bruid haar grootste nachtmerrie!

  28-7-2012 19:59:12
wat voor jullie misschien een nachtmerrie is om over te dromen, overkwam mij echt...

Vrijdagmorgen omstreeks 4u30 ontstond er brand in het huis van m'n tante (mijn getuige)
ik had daar m'n trouwkleed gehangen omdat m'n vriend bij ons thuis woont en het van mij nog niet mocht zien

maar de brand ontstond in de kamer waar m'n trouwkleed moooi gedrapeerd lag.... alsook beha, onderbroek, ketting, juwelen, haarstukje, enkel mijn schoenen niet, aangezien ik die wou inlopen volgende week en hij die dan toch ging zien.


stipt om 9u belde ik de winkel waar ik m'n trouwkleed gekocht had : de robel in roeselare
ze waren direct bereid om hun pasmodel van m'n kleed af te staan en dat in te nemen op mijn maat... ze hebben zelf gezegd : het had moeten vlak voor de trouw zijn dan gingen we nachten doorgewerkt hebben om het af te krijgen...
ook alle accessoires heb ik direct opnieuw kunnen kiezen...

ziehier het artikel van het nieuwsblad :

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=...

toch nog even zeggen: van rond 4u30 tot rond 9u s'morgens was ik gisteren toch wel een bridezilla zoals in tv hoor!

ik weet het wel, m'n tante haar huis is vernield maar das allemaal materieel... hadden ze er moeten inzitten dan ging dat trouwkleed m'n laatste zorg zijn, een trouwkleed vind je overal, maar in welke winkel gingen ze zo'n geweldige getuige voor mij hebben?

Groetjes!



Jolien
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1991


Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:02:11

Amaai ocharme, da's echt heel erg! Gelukkig zijn die mensen van de winkel direct in de bres gesprongen voor je. Denk dat ik ook echt in alle staten zou zijn. Hoe gaat het met je tante, want zij is nu wel alles kwijt?



Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:06:19

O Jolien toch!!! Zo erg voor jou!!!
Zo kort voor je huwelijk!

Wat een geluk dat die mensen van de winkel dat willen en kunnen doen.
Ik duim voor je en wens je tante veel sterkte toe.



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:10:33

Jeetje zo erg!!!
Al goed dat je tante en familie ok is, materiaal is inderdaad te vervangen (hoe erg het ook mag zijn!).
Dit is echt een nachtmerrie die werkelijkheid wordt...jeetje heb er echt geen woorden voor...

En zo zie je maar dat er ook nog goeie mensen zijn, die je uit de nood helpen...wat een mooie geste van je winkel waar je je jurk gehaald hebt!!! Die mensen verdienen ook een bloemetje!!

Het beste voor je familie!!!!



Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:20:13

met hen gaat het redelijk, ze worden opgevangen bij familie van ons die gisteren om 8 u eigenlijk ging vertrekken voor een week naar de ardennen. Toen we alles van meubels buiten gehaald hadden,, zijn die mensen dan toch vertrokken naar de ardennen om hun geld niet te verliezen...

ik hoop dat dit geen grote impact heeft op ons feest zelf... dat er toch nog gefeest kan worden zoals voordien zal er wel nie inzitten maar ik hoop dat er toch nog blijdschap kan zijn enzo;...



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:20:43

Zo erg voor je tante, ik weet hoe het voelt, en supper van je bruidswinkel dat ze je direct verder geholpen hebben, nog veel sterkte!!!



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:27:33

Amai,krijg instant kippevel!! Da's echt wel héél erg. Was je tante niet thuis dan?
En inderdaad wat een service van de bruidswinkel seg!!

Veel sterkte voor je familie en hopelijk word er op jullie dag even aan iets anders gedacht,namelijk aan jullie en jullie grote dag!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-7-2012 20:32:48

Amai...shockbericht!!
Heel erg...ocharme voor de tante...ok ja, er is altijd brandverzekering, maar zo een brand is gewoon een RAMP!!
En je kleedje...zo erg!! Wel prima service van de winkel...chapeau!!

Veel sterkte voor de tante en familie en hopelijk komt alles goed met je kleedje voor de grote dag!!

groetjes



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik28-7-2012 21:10:49

Zo erg! Dit is helemaal niet leuk om te lezen .
Gelukkig blijft het bij materiele schade maar ook dit is absoluut niet leuk. (spreek uit ervaring). Heb het artikel gelezen en nog een geluk dat je tante veel steun krijgt van de mensen rondom haar. Wens ze alvast veel moed in deze toch wel moeilijke periode.
En jij de moed niet laten zakken! Zo te horen krijg je een prima service in de winkel en zul je er zeker stralend bij lopen op je trouwdag en met je tante/getuige naast je zijde!

Groetjes



Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik28-7-2012 23:18:28




Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik29-7-2012 8:53:30

Prachtig initiatief van je bruidswinkel!!! Nu nog wat meer geluk voor je tante (die het vast kan gebruiken) & toch trachten te stralen op je dag



Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik29-7-2012 10:11:02

Amai toen ik de eerste zinnetjes las dacht ik dat je gewoon een nachtmerrie gehad had.. Echt verschrikkelijk dat je dit nu moet meemaken..
Veel sterkte voor jou en je familie.
Hopelijk komt met je tante ook alles in orde.
Idd fijn van de bruidswinkel, is super dat ze je zo willen helpen!!
Ik wens jullie in ieder geval veel geluk toe op jullie dag zelf!
groetjes



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik29-7-2012 10:55:09

Veel sterkte voor je familie! Je tante zal nog steeds een prachtige getuige zijn.
Veel geluk nog!



Ann
18-8-2012
 Meld misbruik29-7-2012 14:02:09

Dag Jolien,

wij trouwen op dezelfde dag en halen ons kleedje uit dezelfde winkel :-). Robel is idd super.

Het is verschrikkelijk, goed dat er een oplossing is!

Geniet van jullie dag!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info