Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj blue moon

  26-7-2012 21:40:39
hey , heeft er iemand al ervaring met dj huis blue moon ? het is de huis dj van de feestzaal waar we trouwen en het zou dus handig zijn om ze te nemen maar het is niet verplicht.
bedankt !

Roxy
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2174


B.

 Meld misbruik26-7-2012 22:27:09

Blue moon is een dj team.



Elke
26-5-2012
 Meld misbruik26-7-2012 22:33:20

Wij zijn naar een huwelijksfeest geweest in de jachthoorn, misschien ook jullie zaal? Zij werken samen met blue moon en moet zeggen, het was een geslaagd feest. :-)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-7-2012 6:56:44

al een paar trouwfeesten meegemaakt met hen en het is een goed team, alleen spijtig dat het een groot team is en je moet echt iemand hebben naar jullie smaal. Ik vind ze ook heel duur, er zijn goedkopere dj's te vinden die het minstens even goed doen



Kurt

 Meld misbruik28-7-2012 11:30:10

Blue moon heeft verschillende dj's.
Ik speel zelf ook voor Blue Moon (niet ieder weekend aangezien ik ook eigen bookings heb).
Zij selecteren een dj op basis van het gesprek met u.
Zo krijg ik steeds de 'moderne' trouwfeesten doorgespeeld.

grtz
Kurt



Roxy
29-6-2013
 Meld misbruik29-7-2012 19:10:01

bedankt voor de reacties, dat het een team was wist ik, ze zijn idd niet goedkoop maar ons feest in in de Flinckheuvel en wij moeten sowieso 220 euro aan blue moon betalen om de installatie daar te gebruiken dus komt het beter uit om ook een dj van bij hen te nemen.

bedankt !



B.

 Meld misbruik29-7-2012 19:23:19

220 euro is niet exuberant ... als je een licht en geluidsinstallatie gaat huren ben je evenveel kwijt.

Elke zich ietwat respecterende dj heeft een prijs met installatie en een zonder installatie. Prijs zal dus zowat overeen uitkomen.



Kurt

 Meld misbruik30-7-2012 10:04:30

Inderdaad, net zoals B. zegt de € 220 voor de installatie is niet overdreven.
Installatie bevat tenslotte ook goed gerief (pioneer, rodec,...) en geen jb systems speelgoed.





Michel

 Meld misbruik30-7-2012 12:41:34

kurt,
Een Rodec menger is nu ook weer niet DE top hé.



Kurt

 Meld misbruik30-7-2012 16:10:56

niet de top maar wel beter dan jb systems.
Rodec is degelijk en betrouwbaar materiaal.
Ik verkies zelf ook een pioneer djm 850 of 900 of zelfs 2000 maar als standaard voor een feestzaal is een rodec niet slecht.





Guido

 Meld misbruik30-7-2012 20:37:03

Ik heb vorig jaar in de Flinckheuvel gedraaid met de installatie van Blue Moon.
Ok het is professioneel materiaal dat er gebruikt wordt maar onderhouden was het zeker niet!!! Een dikke laag stof en één van de cd-spelers die constant haperde.
Achter de discobar een nest kabels op de grond dat je als dj moest oppassen om er niet met je voeten in verstrikt te raken. Ook de electriciteit zou daar onmiddelijk afgekeurd worden, loszittende contactdozen in de muur en zelfs stroomuitval net voor het bruidspaar de zaal binnenkwam. Heel tof!!!





Roxy
29-6-2013
 Meld misbruik30-7-2012 22:34:25

tja de zaal licht vast dus we zullen het ermee moeten doen, we hebben de zaal ook ni gekozen om hun muziek installatie...
en als we een dj van blue moon zelf nemen dan is het hun materiaal en hun verantwoordelijkheid. ga er maar vanuit dat ik dit opvoorhand zeer goed zal gaan controleren :-) maar toch bedankt voor de waarschuwing.



Kurt

 Meld misbruik2-8-2012 10:25:30

Onderhoud van de installatie (afstoffen etc) is voor de zaal.
Een cd speler dat hapert moet je gewoon direct melden (telefoonnummer staat op discobar vermeld) en wordt nog zelfde avond vervangen of gezorgd voor 2 stand alone cd spelers.
Ik check steeds de installatie voor aanvang van het feest zodat ik op het moment van de taart/openingsdans nooit voor verrassingen kom te staan.
Natuurlijk draait iedereen graag op zijn eigen materiaal of materiaal van zijn vaste verhuurder.
Kabels heb ik tot nu toe nog geen last van gehad en de stekkerdoos in de muur is ook weeral voor de zaal...





Kurt

 Meld misbruik2-8-2012 10:27:24

en neen, ik verdedig Blue Moon niet omdat ik soms voor hen speel ;-)
Ik heb de afgelopen 11 jaar al heel veel megemaakt en gezien en ik vind hun installaties nog zeer goed meevallen!





Guido

 Meld misbruik3-8-2012 0:26:11

@ Kurt,

ik begrijp je reactie en ik zal hier ook niet beweren dat je Blue Moon wil verdedigen maar dit zijn dingen die normaal gezien in orde zouden moeten zijn. De zaal gebruikt de installatie zelf om achtergrondmuziek te spelen, zij hadden dit zeker al moeten doorgeven. Doet Blue Moon zelf niet regelmatig een controle?

Grtz Guido



Kurt

 Meld misbruik6-8-2012 22:25:08

@ guido:

ik weet niet of Blue Moon controle doet, dit zou wel moeten gebeuren (ik zal het eens voorstellen ;-) ).
Iedere keer dat ik ergens heb gespeeld waar er iets was dan meld ik dat op maandag via mail aan blue moon.
(voorbeeld martinushoeve heeft geen monitor uitgang, dus monitor aansluiten gaat enkel dmv mengpaneel eruit te vijzen)
grtz
Kurt



Hendrik

 Meld misbruik8-1-2014 10:55:08

Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij dat als je als koppel een zaal uitkiest je meteen ook buitenwandelt met een dj, die niet jouw 1e keuze was. Uiteindelijk kies je die dj toch om een schadevergoeding te vermijden. Vroeger noemde dit koppelverkoop. Wat is er mis met de vrije markt te laten spelen? Is dat niet de enige garantie om de dj zijn uiterste best te laten presteren?
Vorig jaar draaide een dj van blue moon op het trouwfeest van mijn neef in Schilde. (ik herken hem alvast niet op dit forum :-)) Hij had meer oog voor zijn nieuwe i phone en voor zijn madam die hij bijhad. Daardoor vergat ie af en toe een volgende plaatje op te zetten en sprong behoorlijk van de hak op de tak. Hij had niets modern bij of wilde dit niet draaien. De bruidegom is de dj rond 1u15 reeds gaan smeken om ermee op te houden, omdat het volk zich begon te ergeren! Pijnlijk aanzicht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info