Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

22-7-2012 21:33:34
Hallo,

Hoe doen jullie dat met de uitnodiging als je neven en nichten nog thuis wonen?
Op de envelop zet je Dhr nonkel en Mevr Tante, maar hoe maak je duidelijk da bv neef X en nicht Y die nog thuis wonen ook meegevraagd zijn?

Dank je wel

An
6-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 858

Pia
6-10-2012
 Meld misbruik22-7-2012 22:03:30

ofwel ook die namen op de envelop zetten ofwel een aparte envelop?

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik22-7-2012 22:09:45

Bij ons staat er dan bijvoorbeeld op "Fam. Smet - Vdb" als enkel 2 mensen uitgenodigd zijn van het gezin, dan staan er gewoon de 2 namen op.

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-7-2012 22:31:46

Wij werkten niet met Fam. omdat dat niet 'deftig' is, zei onze Weddingplanner, das niet officieel genoeg.

Wij deden bv.
Dhr. en mevr. Nonkel - Tante
en Germaine en Thomas
Zo had onze Weddingplanner het aangeraden, maar natuurlijk weet ik niet of dat ook 'DE' manier is hé... ;)
Succes !

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik22-7-2012 23:31:37

Wij werken gewoon met "Fam.".

debora
18-7-2014
 Meld misbruik23-7-2012 0:13:23

ach, ik denk nie dat da uitmaakt hoe je het juist formuleert. Denk nie dat de familie daarover gaat vallen ze. Je kan ook de namen zetten van tante en nonkel en dan "& kinderen" of gewoon hun namen erbij opzetten.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik23-7-2012 7:32:17

Wij zetten ook gewoon "Familie" in dat geval :-).

Groetjes!

Evelien

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik23-7-2012 7:59:34

Als de neef of nicht al enige tijd een vaste relatie heeft en die persoon dus ook meegevraagd wordt, sturen wij aparte uitnodiging. Indien ze nog te klein zijn voor een lief of gewoon geen hebben, zullen wij hetnzetten zoals Tiffanie zegt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info