TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Niek
|
20-7-2012 15:13:58

|
|
Jacky
|
20-7-2012 15:18:59
Beste Karen, Alvast mijn gelukwensen. Kijk anders even op mijn site: http://www.feest-dj.be Voor meer info kan je steeds mailen: info@feest-dj.be Met vriendelijke groeten, Vandevijvere Jacky
|
|
Anke
25-10-2013
|
20-7-2012 15:31:37

|
|
Emy
30-6-2012
|
20-7-2012 15:53:01
wij hadden iemand van dj bartje's team, en 't was fantastisch! http://www.dj-bartje.be/ geloof ik prijs valt ook heel goed mee vind ik (wij hadden standaard set met licht en geluid, niet die met extra licht, en dit was zeker voldoende vond ik)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
20-7-2012 16:04:59
Wij hebben gekozen voor studio happy music (uit Aalter). Zeer vlotte communicatie en al veel tevreden bruidjes gelezen/gehoord :)
|
|
Jessica
11-8-2012
|
20-7-2012 21:26:47
Wij hebben omnisound... Das iemand uit Zottegem maar een echt toffe gast... Wij kenden hem nog van het carnaval van Ledeberg vroeger en z'n prijs is echt doenbaar en alles wat je vraagt zal hij proberen doen... hij doet belichting enzo en wij hebben een projector gevraagd en die heeft hij ook kunnen regelen.... Groetjes
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
20-7-2012 23:13:11
Wij hadden DJ Nick van Music and Light: een echte aanrader! Wij hebben op voorhand 2 keer met hem samengezeten en hij houdt echt rekening met jullie wensen. Hij werkt met een vaste prijs dus inderdaad geen verrassingen, dat vonden wij toch ook heel belangrijk.
Groetjes
|
|
Eline
23-6-2012
|
21-7-2012 11:21:55
Op ons trouwfeest hadden wij ook Studio Happy Music (is komen draaien in Brasschaat). Onze gasten hadden niks dan lof over hen, zo goed draaien zij! Zij hebben nu echt voor iedereen gedraaid, dansvloer is gene seconde leeggeweest. Hij heeft ook, maar dan iets later op de avond, ook onze muzieklijst gedraaid (was namelijk ietske stevigere muziek dan wat ze normaal op een trouwfeest draaien :-) hehe) Oke, ze zijn niet de goedkoopste en je moet dan ook nog een warme maaltijd voorzien maar hey, de DJ maakt je feest wel he! En het is ook een all-inprijs. Dus wij wilden liever daar iets meer aan uitgeven.
|
|
Benoit
|
21-7-2012 12:17:02
Beste,
Proficiat met jullie aankomende huwelijk. Discobar Studio Devrome, helpt u graag vrijblijvend verder wij bieden all-in formules op maat, en op aanvraag van de klant.
Voor verdere info;
Mail; info@studiodevrome.be web; www.studiodevrome.be gsm; 0476 36 23 77
MVG
Devrome Benoit
|
|
Stéphanie
18-5-2012
|
22-7-2012 16:33:59
Ludwigs discobar was onze dj en daar waren UITSLUITEND positieve reacties over!
|
|
Adriaan
|
26-7-2012 0:08:47
Karen,
kijk gerust eens op www.djdlux.be en via "prijs" kan u vrijblijvend een offerte aanvragen, wij spelen over heel Vlaanderen en werken uitsluitend met all-in prijzen en beschikken over eigen professionele installatie's. Wij staan net zoals waarschijnlijk de meeste dj's hier open voor jullie persoonlijke wensen en jullie kunnen die steeds meedelen tijdens het voorafgaande gesprek.
Alvast veel succes met de zoektocht!
mvg,
Adriaan DJ D-Lux
|
|
Bart
|
29-7-2012 16:41:34
Dag Karen, Partysound is reeds vele jaren een begrip voor het verzorgen van huwelijks-party's en alle andere dansgelegenheden. We verzorgen feesten over heel Vlaanderen en eveneens net over de Nederlandse grens. Neem gerust eens contact op met mij en vraag vrijblijvend een offerte aan. Meer info kan je vinden op www.partysound.be maar je kan ook eens bellen naar ons nummer en dat is 0476/56.89.87...Wij helpen jullie graag verder! Vriendelijke groeten, Bart...PARTYSOUND
|
|
Tim
|
3-9-2012 21:45:05

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|