Terug naar overzicht
Hallo,Ja absoluut! Wij hebben ervaring met hem en ik kan alleen maar zeggen, TOP! Super geweldig goed!Wij hadden wel ook heel duidelijke afspraken gemaakt met hem, dat is natuurlijk ook belangrijk. Je kan je DJ nit verwijten als je hem de juiste opdracht niet geeft he.Hij heeft er een super sfeer in gebracht, veel vroeger dan we dachten, waardoor er al een echte boost was tijdens de maaltijd.We hadden de boodschap gegeven geen Lac du Connemara te draaien omdat we dat zo een beetje "passé" vonden. Hij bracht er de sfeer in met andere liedjes, maar de gasten waren zo super enthousiast dat hij ons komen vragen is of hij de Connemara er toch niet mocht aan toevoegen. We zeiden toen, "ja doe maar". Hoewel ik niet dacht dat de sfeer nog meer kon "ontploffen" (positief he!!) ging toen iedereen letterlijk uit zijn dak.Het was dus een superzet van de DJ.Nadien op de dansvloer ... nooit stilgestaan tot 4u00 's nachts.Dus als je 't mij vraagt, ZEER goede ervaring met Yves Coppens.Groetjes en succes!
Ik vraag me steeds af waarom iemand een dj zegt niet les lac du connemara te draaien, met die plaat gaat iedereen uit zijn dak en begint iedereen ook spontaan met zijn zakdoek te draaien, super ambiance dus en deze plaat zou normaal op elk bruiloft gedraaid moeten worden.
Omdat sommige mensen een bloedhekel hebben aan dat nummer ... ik kreeg meer vragen om het niet te draaien dan om het wel te draaien
Sorry maar wat komen jullie hier brabbelen. Dit doet hier niets ter zake en een mens heeft nu eenmaal keuzes. Nu konden wij kiezen en wij zijn niet te eigenwijs om niet van gedacht te veranderen, maar dan nog. Dat is hier niet de topic, noch het onderwerp.