Terug naar overzicht
Wat voor de één een goede dj is, is voor een ander dan weer een slechte dj.Je moet hem dus horen draaien of je moet op je gevoel afgaan.Iedereen kan hier zeggen dat het een goede dj is, maar na afloop van je feest zeg jij mischien wat een rotslechte dj was dat.Smaken verschillen en een gesprek met de dj doet wonderen.
Daar ben ik het volledig mee eens.Ik had onlangs ook een feest wat volgens mij een geslaagd feest was maar nadien bleek dat het koppel zelf meer verwacht had.Er was nochtthans de hele tijd gedanst maar een bepaalde groep bleef zitten en een andere groep danste volop.Ook al speelde ik muziek voor alle leeftijden.Een paar dagen nadien stuurde het koppel een mailtje naar mij om dit te vertellen.Zelf was ik verwonderd omdat ik steeds aan de mensen vraag dat ze het maar moeten zeggen als er iets niet naar hun zin is.Toen ik hun mailtje kreeg heb ik geantwoord dat ik blij was omdat ze nadien eerlijk uitgekomen zijn en me discreet zelf de mail sturen.De mensen waarover ik het heb zitten ook nog soms op het forum en ik bewonder dat ze me niet afbreken.Ze zullen waarschijnlijk wel weten dat het over hun feest gaat.Zelf ben ik niet bepaald fier maar in alle eerlijkheid kom ik daar voor uit.Zelfs na 24 jaar ervaring kan je nog af en toe een feest hebben dat in mijn ogen kan tegenslaan.Een dj die zegt dat hij zoiets nog nooit meegemaakt heeft is een leugenaar en dat is in elke sector zo.Ik wil zeker geen enkele persoon afbreken maar inderdaad,Voor bepaalde personen ben je goed en andere mensen vinden je minder.
Je hebt nu eenmaal mensen die nooit dansen, ik noem het stoelplakkers en daar kan jij niets aan doen, ik heb ooit een bruiloft gehad waar de halve zaal stoelplakkers waren, ikzelf vond het feest niet geslaagd en wilde zelfs het koppel een deel van hun geld terug geven maar dat wilden ze niet omdat zij het wel een geslaagd feest vonden je mag draaien wat je wil die mensen krijg je niet op de dansvloer, zelfs tijdens een polonaise mogen de mensen roepen en trekken, je krijgt ze niet mee. Niet leuk voor de dj maar nogmaals daar kan je niets aan veranderen.
Jullie hebben gelijk! Mensen moeten ook vooral willen meedoen als ze dat niet willen kan de dj daar soms weinig aan doen