Terug naar overzicht
Surf eens naar de websites van de verschillende radiostations en bekijk hun top 1000, foute tops, ...Vergeet ook niet aan je DJ te zeggen wat je niet wilt horen!GroetjesRebecca
Een playlist dient om te weten wat jullie zélf graag horen. Iedereen kent ondertussen wel de superklassiekers. Met enkel deze liedjes bouw je dan ook een superklassiek trouwfeest. Het is echter de bedoeling om een feest te bouwen met jullie eigen accenten. Sta gewoon even stil op welke liedjes jullie ooit uit de bol gingen, waar jullie leuke herinneringen bij hebben, of die jullie gewoon té gek vinden om plezier te maken. De DJ moet hier dan een gezonde mix van maken waar iedereen zich in kan vinden.GroetjesThierry
wij gaan niet echt een lijst opgeven, gewoon nummers die we graag horen en genres die we graag horen met dan een nummer dat beetje dat genre beschrijft. Ow en ook wat we niet willen horen zoals bijvb geen nederlandstalig en maar 1 keer polonaise enz enz
Een lijstje met een beperkt aantal nummers (10?) die JULLIE zelf graag willen dat deze gedraaid worden is al meer dan voldoende, als je dan toch een lijstje wil maken. En zorg dat dit "dansbare" nummers zijn en geen nummers die je graag hoort als je 's avonds rustig bij de haard in je zetel zit.Bij een gesprek met je dj kan je dit verder aanvullen met het opsommen van genres van muziek die gedraaid moeten worden (of niet gedraaid mogen worden)....en kijk hier dan vooral niet alleen naar jezelf (anders sta je alleen op je dansvloer) maar hou ook rekening met de smaak van de genodigden, als je die al kent. Want eigenlijk....is dat iets dat een ervaren dj wel vlug zal merken en er op zal inspelen als hij aan het draaien is, daarvoor dient een dj. Als je een playlist van pakweg 150 nummer zou opleggen aan je dj, kan je beter de kost van een dj uitsparen en een jukebox (onder welke vorm dan ook) zetten.
Ja, ik ga ook mee in de mening van Kris.Als je je lijsten te groot zou maken gaat de DJ moeten kiezen.En zeg nu zelf, hoeveel kans heb je dat je favoriet dan niet aan bod komt?Ik zou ook zeggen, kies enkele liedjes die je graag wil horen.Als je echt een hele reeks niet wil horen kan je dit ook even bijhouden, maar de DJ weet meestal wel waarmee hij bezig is hoor ;)Anders heb je volgens mij toch echt geen DJ nodig :p