Terug naar overzicht
Hier loopt het ook heel vlotjes, 78 van de 151 hebben al bevestigd! Nog een heel deel te gaan, maar daar zit voornamelijk familie tussen die gewoon nog een extra keertje moeten bevestigen zodat er geen misverstanden zijn...Groetjes en nog een fijne avond!
wou da twe dat ook konden zeggen, van de 60 uitnodigingen die we een maand geleden verstuurd hebben, zijn er nu 3 die bevestigd hebben. Nu maar hopen dat er snel wat meer binnenkomen
amai, hier ook triest...ik denk dat wij met moeite aan 20/120 zitten...als we toevallig iemand van de familie horen of zien, vragen we 'onze uitnodiging ontvangen?' ah...jaja...maar we hebben tijd tot 1 augustus om te bevestigen?Hallokes...een beetje enthousiasme mag wel!!!Mijn verloofde vindt dat ik het mij te veel aantrek, maar het komt bij mij over alsof het hen echt niet interesseert om te komen...Wij hebben deze week zelf 2 uitnodigingen ontvangen van vrienden die trouwen...ik bevestig altijd meteen!groetjesSandra
vandaag nog 6 bij gehad.. Zitten nu op 40/112. Dit op 4 dagen. De familie, 15pers, moet wel nog bevestigen..
Nog eens 4 bij :-)... maar nu valt het wel wat stil.. Ik hoop dat de mensen van het weekend nog veel bevestigingen geven.. maar zullen wel zien.