Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer uitnodigingen versturen?

  30-8-2006 16:05:19
Bruidjes,
Een vraagje: hoeveel maanden op voorhand stuur je de uitnodiging naar de genodigden? Kwestie dat iedereen genoeg op tijd op de hoogte is?
Groetjes

carmen
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 458


Nele
9-6-2007
 Meld misbruik30-8-2006 16:10:47

Hey Carmen,

Wanneer trouwen jullie eigenlijk?

Meestal stuur je uitnodigingen 6 tot 8 weken voor de huwelijksdag op naar de genodigden.

Indien je in de zomer trouwt, best iets vroeger om te vermijden dat iedereen zijn reis reeds gepland heeft rond jullie huwelijksdag.

Veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes, Nele.



Priscilla
3-6-2006
 Meld misbruik30-8-2006 20:32:13

Volgens mij wordt er niet meer echt zo gekeken naar de juiste "planning" van het versturen van de uitnodigingen. Wij hebben onze ongeveer 8 weken op voorhand verstuurd. Gebruikelijk is inderdaad 6 tot 8 weken op voorhand. Maar gisteren kreeg ik een uitnodiging voor een trouwfeest dat pas in januari is, dus... als je wil dat er niemand afzegt voor je feest is een vroege uitnodiging de beste oplossing :)

Veel succes!



lisette
6-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 22:31:23

hoi Carmen,

6 weken van tevoren. Groetjes Lis



annemie
4-8-2007
 Meld misbruik30-8-2006 22:43:14

wij trouwen volgende zomer en hebben onze familie en vrienden al ingelicht over de datum, zo kunnen ze er rekening mee houden (of niet)



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik31-8-2006 8:45:53

Wel we trouwen op 28/07/07 en dat is nog al gevaarlijk omdat er dan misschien ook veel mensen op reis gaan of zo. De ouders, broers en zussen en getuigen zijn wel al op de hoogte. Dus ja ik denk dat we ze zo een maand of 2, 3 van tevoren zullen versturen. Bedankt voor de tips!
Groetjes
Carmen



marijke
20-7-2007
 Meld misbruik31-8-2006 14:21:03

Beste Carmen,

wij trouwen ook volgende zomer, en wij proberen nu al om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen om te vermijden dat ze op vakantie zijn. Ik denk dat twee maanden op voorhand wel voldoende is!

groetjes,

Marijke



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik1-9-2006 0:56:33

Normaal is dat 6 tot 8 weken op voorhand.
Wij trouwen op 16 september en hebben ze verstuurd de 2e week van juli denk ik xxx



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik1-9-2006 17:43:35

Wij hebben een 6-tal maand op voorhand al een mailtje gestuurd en de uitnodigingen een 8 weken op voorhand. Enkele vrienden konden al niet meer komen omdat ze enkele dagen voor de 6-maand-barrière tickets voor vliegtuig naar Zuid-Amerika hadden gekocht... Dus mss op tijd een seintje maar de uitnodigingen niet te vroeg...
Groetjes,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info