Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn jurk is thuis! :-) En mijn make-upcollectie breidt zich uit!

  22-6-2012 13:49:48
Gisteren mocht ik voor mijn 3e pas gaan bij bruidsmode Steven in Torhout. Er moesten nog wat kleine aanpassingen gebeuren, maar die heeft ze onder de middag gedaan terwijl wij gezellig iets gingen eten, en daarna heb ik mijn jurk dus meegkregen! Hij staat nu mooi te wezen op een paspop op 1 van de slaapkamers, natuurlijk met de deur op slot om mijn toekomstige zijn nieuwsgierigheid niet te veel te tarten
Hij is echt prachtig geworden en ik kan dan ook niet wachten tot ik hem volgende week een hele dag mag dragen! Ik vind het nu al spijtig dat ik dat daarna in principe nooit meer zal kunnen... !

Verder heeft mijn beginnende MAC-verslaving zich ook doorgezet... Ik heb namelijk vriendlief (die werkt in Gent) vandaag opgestuurd om nog één en ander te kopen...
Na de foundation en de concealer van vorige week, ben ik nu ook de trotse bezitter van de Complete Comfort Creme (had een nieuwe dagcrème nodig en het staaltje van vorige week beviel prima), de Cleanse Off Oil, een Powder Blush in de kleur Tenderling, en een staaltje van de Creme Blush in de kleur Brit Wit.
Het extra goede nieuws is dat hij mijn Mineralize Skin Finishi Medium Dark (die ik achteraf bekeken toch te donker vond) heeft mogen inruilen voor die Tenderling. Dit is een heel zachte blush, die ook als contouring poeder te gebruiken is op bleke huid. Als de Brit Wit bevalt, ga ik die ook nog aanschaffen...
Verder ben ik er ook nog voor gezwicht om toch alvast één MAC borstel te kopen, nl de 109. Zou bruikbaar moeten zijn om mijn foundation nog wat beter te buffen (ik gebruik nu mijn vingers en dat valt goed mee), om blush aan te brengen, en om te contouren... En zeggen dat ik tot nog toe echt bijna nooit make-up droeg, maar de MAC bevalt echt super en ziet er heel naturel uit maar dan mooier...

freyja
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1587


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-6-2012 14:09:12

sorry voor de mac verslaving ;-) maar ik herken het hoor. Ik ben nog heel erg aan het twijfelen om van visagiste te veranderen puur en alleen om MAC te kunnen gebruiken, het zijn zo een fijne producten. Ik vind ook de getinte lip conditioner KEI praktisch en de liquid eyeliner en en en ...



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik22-6-2012 14:11:30

Serieuze verslaving aan het krijgen
maar je doet mij ook wel goesting krijgen om de Mac winkel eens binnen te lopen..
Ik ben zelf iemand die weinig of geen make-up draag, enkel in het weekend en als we ergens naar toe gaan. En dan is het nog redelijk basic.
Wel vind ik het leuk om die spulletjes te kopen en op mij leeftijd is het toch eens nodig om er wat beter uit te zien. .
Alvast veel plezier volgende week!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-6-2012 14:28:33

Hoi dames,

Ik heb precies een gat in mijn cultuur... MAC-producten ...
Blijkbaar wel interessant, heb eens gegoogle'ed maar is dit enkel in speciale winkels te verkrijgen (ook in Limburg)?

@freyja: fijn eh om je kleedje thuis te hebben, alles wordt dan zo tastbaar... ik was ook echt gelukkig toen (natuurlijk daarvoor ook, maar dat kleedje was toch speciaal)...

Groetjes
Annelies



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-6-2012 15:33:53

MAC komt overgewaaid uit de states en is eigenlijk tot hiertoe alleen maar te verkrijgen online of in hun winkels zelf. Even kijken op de site waar ze allemaal winkels hebben ( Antwerpen, Gent,wijnegem, brussel) . Wel online oppassen voor fake producten online.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-6-2012 17:06:04

Hihihi...kei goe!
MAC zijn echt de beste producten...geniet van het uitproberen!!
Je wordt nog een echte PRO!

groetjes!



Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik22-6-2012 17:58:54

Mac is ook te koop in Nederland bij de Bijenkorf bv Eindhoven, Maastricht,.... Voor degene die graag make-up uitproberen zeker eens opzoek gaan naar Nikkie tutorials op you tube of Facebook. Zij geeft uitleg over hoe je bepaalde looks moet creëeren en gebruikt ook heel veel MAC producten. Sommige looks zijn wel wat extremer maar het is leuk om ideeën op te doen! Xxx Zelf nog geen Mac producten gekocht, maar bij mijn volgend bezoek aan Maastricht of Eindhoven staat dit zeker op het programma, want iedereen stoeft ervan!



freyja
30-6-2012
 Meld misbruik22-6-2012 21:38:16

Ik kan het in elk geval iedereen aanraden, ben blij dat ik het advies van mijn mede-bruidjes heb opgevolgd door daar eens te gaan kijken

@Annelies: ja, ik ben vandaag al een paar keer stiekem gaan kijken op de kamer


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info