Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedje bestellen

  15-6-2012 13:45:46
Volgende week ga ik samen met mijn mama op zoek naar dé perfecte trouwjurk. Aangezien de huwelijksdatum al zeer dichtbij komt vroeg ik of dat een probleem was (ze verzekerden mij dat ik nog tijd genoeg had).. Iemand heeeel lang moeten wachten op hét kleedje?
Groetjes

Elien
17-11-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1662


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 13:48:34

Ik heb 6 maanden moeten wachten eer het kleedje binnen was bij de bruidswinkel. Ik denk dat dat een normale gemiddelde is, maar misschien duurt het bij jouw winkel wat minder lang of kun je kiezen uit een aantal paskleedjes... Hoe dan ook, als de mevrouw zei dat het geen probleem is zou dat zo moeten zijn!! Groetjes




tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 14:26:24

te zien welke jurk,welk merk . mijn sottero was 4mnd de andere sottero die ik aanhad min van 6mnd wegens het vele werk aan pareltjes , kristallen die erop moest. Maar als ze zeggen in de winkel van wel zullen ze u geen jurk laten passen die 6 mnd levertijd heeft.



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 16:00:32

hangt er inderdaad vanaf... mijn LR kleedje heeft 11maanden geduurd...
Ik denk nu wel dat ze de bestelling niet meteen hebben doorgegeven aangezien ik nog tijd genoeg had.



Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik15-6-2012 16:47:20

vaak spreken ze over 6 maanden dat je je jurk moet besteld hebben

ik was in november gegaan om te trouwen in mei en dat was eigelijk al vrij krap :s



Petra
2-6-2012
 Meld misbruik15-6-2012 17:01:38

Ik moet zeggen, net zoals alle andere bruidjes hier, heb ik toch ook een aantal maanden (ongeveer een maand of 8 moeten wachten op mijn eerste pasbeurt)..
Maar, aangezien ik meteen in de eerste winkel die ik bezocht mijn kleed gevonden en gekozen had, had ik nog meer dan tijd genoeg. Ik denk dat ze daardoor ook voorrang hebben gegeven aan de dringendere bruidjes :)
Nu, inderdaad, als de verkoopster van de winkel zegt dat je nog tijd genoeg hebt, kan je daar best op vertrouwen denk ik..

Alvast veel succes!!



Anneleen
6-10-2012
 Meld misbruik15-6-2012 17:56:58

Wij trouwen nog voor jullie, op 6 oktober, en ik zit ook nog in de "op zoek naar een kleedje"-fase, en de winkels waar ik naar belde voor een afspraak, vonden onze datum blijkbaar ook geen probleem. Ik ben al in één winkel geweest, en daar heb ik héél veel mogen passen, en vond ik uiteindelijk een knielang kleedje uit de suitecollectie van Oni Onik het mooist, en ik denk dat zoiets wel sneller gemaakt kan worden dan een jurk met pareltjes enzo. Volgende maandag ga ik nog naar Dianna David in Meise, en daar maken en ontwerpen ze alles zelf en beginnen ze 12 à 10 weken voor je datum aan je jurk en dan mag je hem 8 weken later komen passen. Dus dat komt ook nog uit. Nara meer winkels ga ik niet: het wordt ofwel dat kleedje van Oni Onik ofwel iets van Dianna David.

Aangezien jij nog een maand meer tijd hebt, zul je ook zeker wel een mooie jurk vinden. :-) Succes nog!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-6-2012 19:11:19

Ik wou net hetzelfde zeggen als Anneleen. Ik heb mijn kleed gekozen bij Dianna David in Meise en ze beginnen het niet te maken voor eind januari. Ik denk dat dat bij de meeste winkels wel zo is. Je kan gemakkelijk nog 3 maanden voor uw trouw een perfect kleedje vinden.



ellen
1-12-2012
 Meld misbruik15-6-2012 19:30:38

Ik heb het mijne vorige week gevonden bij Le chapeau en de verkoopster zei dat het echt afhangt van welk merk,of er veel aan moet veranderd worden,bij mij was het bijna zogoed als in orde ....dus ik denk dat het er wat van afhangt...succes en geniet ervan!!!! bij mij was het de e winkel,het 1e kleedje en liefde op het 1e gezicht dus ik had chance :)

groetjes



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 19:59:24

Dat hangt af van het merk en de bruidswinkel (en voorraad). Ik ben eind maart geweest en mijn kleed kiomt begin augustus pas binnen.

Groetjes lieze



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik15-6-2012 20:04:21

Heyhey,

Ik ben een jaar op voorhand mijn kleedje gaan kiezen en heb 5 maand moeten wachten, wat blijkbaar heel kort was. Bijna alle andere kleedjes waren 6 maand à 8 maand of meer. Daarna moeten er ook nog retouches gebeuren, wat ook nog een tijdje duurt. Als je een kleedje wil van een echt merk, zou ik toch echt niet meer wachten hoor!

Groetjes!

Evelien



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-6-2012 22:00:31

ik had een goeie 4 maanden tussen bestelling en eerste pas.
morgen mijn 2de pas en in principe krijg ik het ineens mee



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik15-6-2012 22:09:51

Ik had mijn kleed van bij Youniek in Turnhout en heb in september besteld. In november kreeg ik al bericht dat mijn kleedje binnen was.



Elien
17-11-2012
 Meld misbruik15-6-2012 22:54:10

Ooh!! Super, ik begon al meer te stressen!



Karen
1-9-2012
 Meld misbruik16-6-2012 11:00:44

Ik ben pas 6 maanden op voorhand mijn kleed gaan zoeken, en dat was geen probleem.

Mijn kleed is van Linea Raffaeli.
Geen paniek dus!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info