Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Woestijnkapel Gooik

  11-6-2012 13:46:27
Hey bruidjes,

Wij zouden graag trouwen in de Woestijnkapel in Gooik.
Weten jullie wie we daarvoor kunnen contacteren? Weten jullie of we de pastoor die verbonden is aan de kapel moeten nemen of zijn we daar vrij in?

Bedankt!

Bruidje86
15-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2006


Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik11-6-2012 15:48:25

Wij wonen op nog geen drie kilometer daarvandaan.
Had dit ook altijd gezegd dat ik daar wilde trouwen, maar we gaan geen kerkelijke viering doen en ook dacht ik dat het een wat kleine locatie zou zijn. Ik wil toch dat veel mensen van het moment kunnen genieten.
Wie je moet contacteren? Geen idee van. Ik zou het eerst en vooral eens vragen op het gemeentehuis.
Wel prachtlocatie.



Guy
1-10-2011
 Meld misbruik31-7-2012 10:16:26

Hallo, heb je ondertussen reeds iets kunnen regelen?

Ikzelf zou daar graag in september de doop van ons kindje houden, maar ik krijg maar geen contact met verantwoordelijke. Op de gemeente gaven ze me een telefoonnummer van de parochie (054 56 60 10) maar daar liet ik al 2 keer een boodschap op het antwoordapparaat, zonder succes. Ik belde dan ook naar de pastoor zelf (Piet Chrispeels, 02 532 42 46) maar ook daar krijg ik geen antwoord.

Hopelijk kan jij me ondertussen verder helpen en alvast proficiat met de trouwplannen.



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik25-9-2013 19:24:18

Hey Saartje :)
Proficiat nogmaals!
Grappig dat ik jou hier tegenkom :) Zou ik eens mogen vragen waar jullie dan wel getrouwd zijn? Wij plannen ook geen kerkelijke trouw en ik zoek ook in die buurt naar een fijne locatie voor onze ceremonie!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info