Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste meeting met pastoor

  7-6-2012 21:37:19
Hallo allemaal,
Zonet de laatste 'meeting' met onze pastoor gehad. Hij kwam hiervoor bij ons thuis.
Het was zeer aangenaam alweer, en we zijn er super gerust in dat het een geslaagde viering zal worden.
Nu kwamen er allerlei vragen, wist niet goed wat te verwachten, maar dit houdt echt niks in.
Dus zeker niet voor vrezen bruidjes en bruidegommen!
Jaja, we gaan echt rechte lijn richting huwelijk!
Dit weekend is er in dezelfde kerk, met die pastoor een huwelijksmis, mss toch eventjes gaan piepen! :)
Groetjes!

Tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1194


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik7-6-2012 21:50:15

:-)



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 22:46:08

hey datumgenoot
fijn dat het zo goed is verlopen, dan ben je alweer wat geruster hé :)
Nog 50 daagjes maar ;-)
veel plezier nog met de rest van de voorbereidingen!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik8-6-2012 0:48:44

Hoi datumgenoot,
(en bijna naamgenoot! ;) )

Het begint inderdaad te korten hé! Hoe staan de voorbereidingen bij jou??

Groetjes



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik8-6-2012 9:27:52

:) :)

Het begint inderdaad te korten, het voelt soms wel raar vind ik (zijn al van +/- 350 dagen aan t aftellen, dus de kriebels komen wel )

De voorbereidingen:
- Uitnodigingen zijn al even de deur uit, de bevestigingen komen meer en meer binnen.
- Kerk is in orde, pastoor heeft het misboekje goedgekeurd
- Vandaag ga ik naar het stadhuis om de rest van de aangifte daar in orde te brengen
- Limousine is gereserveerd :) :) :)
- Fotograaf en buitenlocaties zijn in orde (zoeken wel nog naar binnenlocaties)
- DJ, eten (hapjes bij binnenkomen zaal, frietkraam en bruidstaart met cupcakes), zaal en garçons zijn in orde (morgen nog een afspraak met de dj)
- De tafelschikking en indeling is ook zo goed als in orde
- Bloemist is gereserveerd (zorgt ook voor 2 boeketten bloemen in de mis voor de mama's, voor de papa's halen we een mand bij lekker limburgs)
- mijn kleed hangt al bij mijn ouders :) juwelen, schoenen en lingerie liggen daar ook al.

Ik denk dat nu stilaan de details eraan komen:
wegwijzers maken
misboekjes afprinten en nieten
snoep kopen om de bedankjes (kokers) mee te vullen
witte rozenblaadjes kopen om tussen de bedankjes te leggen op het avondfeest
de huwelijkskaars gaan halen (is besteld, normaal kan ik hem 14 juli halen)
kortom: echte details nog :)

en dan op het laatste alles een beetje sorteren: wat moet naar wie zijn thuis? (alles voor de kerkelijke trouw wordt bij mijn ouders gelegd)
En dan opdagen hé ;-)

hoe is het met jullie voorbereidingen?




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info