Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lichte vorm van stress/paniek

5-6-2012 17:05:44
met nog 73 dagen op de teller begint het toch in te korten.. En begint lichte paniek van 'wanneer ga ik da nog allemaal kunnen doen, ik krijg dit niet meer klaar' begint toch op te komen Ik was met alles netjes op schema... Maar nu begin ik toch wa paniek te krijgen. De uitnodigingen moeten deze week gedrukt worden en verdeeld... Verryy stresssy!! Vervolgens moet ik nog: -Tafelversiering -Tafelindeling -Notaris -Bedankjes is nog klein beetje werk -Mijn kleed moet nog ingemaakt worden (dr mijn mama) -Lingerie -Kapper zoeken (kapsel weet ik) - juwelen v mijn schoonmama passen op mijn kleed En wss nog zoveel zuchttt Mijn ventje probeert te helpen maar hij is volop bezig met onze verbouwing.. Ook daar strakke planning. Binnen 2 weken vloeren,3weken plaatsing keuken,,4weken de badkamer en in tsn tij moet er nog veel afwerkt orden Sorry dak zo afratel.. Maar soms weten andere nt waar ik me zo 'druk' maak. X

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 890

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik6-6-2012 19:49:21

Hey An,

Dat is volkomen normaal, ik begrijp u en ik denk dat het net hetzelfde bij mij zal zijn.
Momenteel heb ik nog redelijk wat tijd maar af en toe durf ik toch ook al eens panikeren hoor, en wij zijn ook aan het bouwen, waar ook enorm veel werk bij komt kijken.
Maar we moeten er vanuit gaan dat het allemaal in orde gaat komen, zo gaat dat toch altijd :-)
Dus niet teveel stressen en gewoon relaxen, en je zult zien dat het allemaal vanzelf loopt!!
In ieder geval veel succes nog met de voorbereidingen!!

Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik6-6-2012 20:21:10

Hej An! Ik ben ook een 18-08-bruid en ik begrijp je volledig :-)
Deze week is stressy! De uitnodigingen gingen gisteren gedrukt worden, maar dit is niet doorgegaan. Normaal gezien gebeurt het deze week. -> Ik had ze al lang willen hebben! En dan moeten we ze nog ronddelen en opsturen! Ik heb het gevoel dat ik een week verlof nodig heb om orde op zaken te stellen... Of een maand :p Wij hebben ook nog een lange to do-lijst! Ik duim! Charlotte

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik6-6-2012 21:56:18

Hey An en Charlotte, onze lijst blijft gewoon maar langer worden, en het budget blijft stijgen.... Dus maak je niet druk, het komt vast wel in orde voor ons allemaal :) dag per dag iets wegstrepen, we zijn er vroeg genoeg aan begonnen, dus. Het lukt wel hè :) succes meiden!

Marijke
25-8-2012
 Meld misbruik6-6-2012 22:05:42

Hallo!
Wij trouwen op 25/08 en ik ben nu ook bezig met het maken van de uitnodigingen. Daarna moet er ook nog redelijk wat gebeuren, maar dan is de stress er weer eventjes af. Nu is het het belangrijkst dat die uitnodigingen buiten geraken. Je bent dus niet alleen als je zit te stressen :) Veel succes nog!
Marijke

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik6-6-2012 22:42:32

Maak je geen zorgen; in 2 maanden kan je enorm veel doen!
Heb je alle adressen al? En heb je al enveloppen? Dan kan je eventueel de adressen al beginnen schrijven voor de uitnodigingen klaar zijn.
Tafelindeling is pas voor als de bevestigingen binnen zijn, dus maak je daar vooral geen zorgen om. Die hadden wij ook pas 2 weken op voorhand.
En de rest komt ook helemaal goed!
Succes met de laatste voorbereidingen (iedereen trouwens) en vergeet vooral niet te genieten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info