Terug naar overzicht
hallo An, Normaal gezien kan de drukker zelf het juiste formaat van enveloppen voor jullie bestellen, vraag het eens na. groetjes
Heyhey,In Ava en Clips heb ik al gekleurde vierkante enveloppen gezien, misschien daar eens kijken? Ik weet wel niet welk formaat ze hebben...Groetjes!Evelien
Is toch de taak van de drukker om die te voorzien? En jullie zijn zeker nog niet te laat. Bevriend koppel trouwen 18 augustus en hun uitnodiging is er ook nog niet hoor!
Zeker bij Ava! Wij hebben de onze daar gevonden voor 15x15 ... Ook in andere papierhandels vind je die zeker! Maar idd, normaal is dit de taak van de drukker... Wij keken ook raar op toen onze drukker dit niet voorzien had! ;)
Hey An,Normaal heeft de drukker dat hoor! Maar let wel op want dat formaat is dubbel aan postzegels...Groetjes
en www.123envelop.be ?Beetje rare site maar snelle levering en goede kwaliteit!
en inderdaad, vraag even na of de envelop toch wel net niet 100% vierkant is, want dan betaal je veel meer aan postzegels voor diegenen die je moet opsturen.
Let zeker op al dan niet genormaliseerd formaat...anders 2 postzegels per envelop...
Bedankt voor de reacties. De uitnodigingen worden online afgedrukt. Naar eigen ontwerp. We weten dat het buitenformaat is. Maar zouden er maar enkele moeten opsturen De overige worden zo verdeeld
@An: dat het kaartje buiten formaat is, is zo erg niet hoor. Ik heb al gehoord dat een heel groot deel van de 'vierkante' enveloppen zo 'net niet' vierkant meer zijn (vb 14.5 * 15cm) om extra kosten te vermijden.