Terug naar overzicht
wij gaan voor opening van het dessertenbuffet be our guest van belle en het beest nemen, misschien ook wel leuk als intro?
Aladdin - A Whole New World vind ik ook wel een heel mooi liedje :-) & toch wel toepasselijk vind ik
hihi sara kging juist het zelfde voorstellen maar dan int nederlands" kom er bij "that's how you know you love her enchantedzip e dee do dah disneymonkey song junglebook
Start of something new uit High School Musical, het thema van Pirates of the Caribbean of You'll be in my heart van Tarzan :)
Supercalifragilisticexpialidocious wat je van beren leren kan hi ho dwergenliedcircle of life lion sleeps tonight Awieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !! wimbowi
the day i fall in love van disneyopen your eyes to love van disneykeep holding on van disneytrue love kiss enchantedakuna matata :-)
Bedankt voor jullie reacties!!!We hebben vandaag de knoop doorgehakt en gekozen voor de soundtrack van The Pirates of The Caribbean.Het liedje 'Be our guest' laten we al spelen als de gasten de zaal binnenkomen (vooraleer wij binnen zijn).
Wat heb je nog gedaan in je thema disney ?
Hoi Jkjkd,we hadden zelf menu-kaarten ontworpen. Elke tafel had een andere menukaart. Ze zaten aan een 'thema-tafel' bv. The Lion King of Beauty & the Beast. Bij de tafelnamen stond telkens ook een citaat. Menukaarten elk ook aangepast aan hun tafel.De gasten die binnen kwamen: het lied 'Be our guest' van Beauty and the beast.Openingsdans was ' So Close' uit de film Enchanted en gedanst zoals in de film.Bij het binnenbrengen van de taart het theme-lied van The Pirates of the Caribbean.In de kerk hadden we allemaal liedjes gekozen uit Disney-films (heel lang achter gezocht voor passende muziek). Iedereen had ook op zijn stoel daar een naamkaartje liggen met een citaat uit een bekende Disney-film.We lieten ballonnen op met kaartjes om een briefje terug te zenden waar de ballon gevonden was. De kaartjes aan de ballonnen waren van Disney.Onze enveloppedoos was in de vorm van de koets van Assepoester.Ik had bij de openingsdans ook 'zilveren' muiltjes aan want glazen/plastieken was nergens te vinden.Onze cake-topper was van Assepoester en haar prins.Onze gastenboek was van Disney met de tekst: 'And they lived happily ever after', met een aangepaste pen met dezelfde tekst op.Onze bedankjes waren ook in het thema van Disney. We hadden glazen muiltjes gevuld met snoepjes of geurkaarsjes in de vorm van de Assepoesterkoets.Oh ja, de staandertjes van onze menukaarten waren ook in de vorm van een Assepoesterkoets. :-) Ik denk dat dat zo een beetje alles was :)
whauw super...wij gaan voor zelfde openingsdans :-)heb je die enveloppendoos zelf gemaakt of besteld ergens en zoja waar ?grtjs
We hebben die besteld via internet.Maar welke site het juist was, weet ik niet meer :).Het was in ieder geval een Hollandse site.De openingsdans is een heel mooi liedje.Gaan jullie ook dansles volgen? :-)Groetjes!