Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAN VICKY !!

  25-8-2006 17:08:04
Hallo Vicky,

ik zie geen reactie van jou berichtje over het stel dat net voor jullie in dezelfde kerk willen trouwen.
Is het nu opgelost of hoe heb je het gedaan???
Ben nogal curieus hoe dat andere koppel gereageerd heeft....

Groetjes Mireille
nog 1 week !

Mireille
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1068


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-8-2006 17:45:29

Hey

We hebben dat koppel teruggebeld en gezegd dat we nogal een strak schema hadden en dat het dus belangrijk is dat we op tijd kunnen beginnen. Dus we hebben hen gevraagd om er voor te zorgen dat ze alstublieft op tijd kunnen beginnen, zodat het ook op tijd gedaan is. Ik wil hen niet nu nog wegsturen, want ze kunnen er natuurlijk ook niet aan doen.

En we hebben ons aangepast. Mijn bruidsboeket wordt bij mijn ouders thuis geleverd ipv in de kerk en mijn schoonbroer zal het daar komen halen en dan naar de kerk brengen. En ik heb nog aan 2 vriendinnen gevraagd om een half uurtje eerder naar de kerk te komen en daar de mensen op te vangen die al toekomen voor onze mis. En Thierry komt samen met zijn getuige en die zijn vrouw en nog een andere neef om de kerk in orde te maken (huwelijkskaars zetten ,piano installeren, cadeaux ouders, cdtje enz). De vrouw van zijn getuige zal boekjes uitdelen samen met die twee vriendinnen van mij zodat het ook vooruit gaat eens de mensen binnenkomen.

Nu zit ik nog wel met een klein dilemma... Laat ik de ceremoniemeester naar mijn ouders komen of ineens naar de kerk om daar alles in goede banen te leiden? Ik denk dat het aan de kerk hectischer zal zijn als bij mijn ouders. Alhoewel als ge mijn moeder kent... zij leidt aan chronische paniek en stress! :-)

Groetjes

Vicky
09.09.06



Veroniek

 Meld misbruik25-8-2006 18:15:11

Vicky

Lees je historie, je hebt dat héél goed opgelost... Alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Het zal wel vlot verlopen! Laat je in ieder geval niet opjagen!

Ivm de ceremoniemeester, bel hem eens. Hij zal je allicht de beste raad geven... Misschien is het idd best dat hij naar de kerk gaat, maar hoe verloopt het dan met de suite? Weet iedereen hoe hij of zij moeten lopen? Of je moet het dan zelf nog eens uitleggen (en ik zou dat persoonlijk niet zo tof vinden, ik zou willen genieten...)

Het zal wel vlot verlopen!

Heb ik niet ergens gelezen dat jij morgen trouwt voor de wet? Zoja, een dikke proficiat en succes morgen (hopelijk is het weer zoals nu in Oost-vlaanderen, stralende zon!)...

Veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-8-2006 18:57:57

Hey,

dan is het uiteindelijk goed geregeld en zoals ik lees heb je het goed voorbereidt en moet dat gaan lukken.
Wat die ceremonie meester betreft...mss beter die de suite te laten begeleiden. Bij de kerk zijn al veel mensen bezig dus daar moet het dan wel goed lopen.

Succes !!!
En proficiat alvast want officieel ben je bijna getrouwd hè !

Groetjes Mireille
01-09-2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info