TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
24-8-2012
|
16-5-2012 18:27:20
Onze dj komt pas tussen hoofdschotel en dessert, dus hoeven we niks te voorzien
|
|
Chantal
16-6-2012
|
16-5-2012 18:35:53
Onze DJ heeft gezegd dat we hem niet aan een tafel moeten zetten omdat hij toch nog genoeg moet 'testen' achter zijn Discobar, maar hij eet wel graag een bordje mee achter zijn discobar. Volgende week maandag zitten we nog eens met hem samen dus dan hoor ik ineens of hij dan de volledige menu wilt (voorgerecht, soep, hoofdgerecht, en dessert of niet).
Dus gewoon eens aftoetsen bij hem wat hij het liefste heeft!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Alessia
7-9-2012
|
16-5-2012 18:47:21
De onze weigert resoluut een maaltijd door ons. Hij zegt dat hij zelf wel zijn boterhammen meeneemt. Misschien kun je het best zelf een keer vragen? Onze fotograaf en videograaf eten dan wel weer mee al weten we nog niet waar we ze gaan zetten!
|
|
mieke
12-5-2012
|
16-5-2012 19:03:32
De onze zit bij een van de gasten en mag zeer zeker mee eten,dit staat ook zo op het contractje dat we hebben getekend ,
|
|
sophie
14-7-2012
|
16-5-2012 19:17:03
Wij hebben het geluk dat onze dj een vriend is dus hij eet gewoon mee en zit bij de andere vrienden. Maar ik zou ook gewoon eens polsen bij hem wat hij graag wil dan.
Sophie
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
16-5-2012 20:21:12
Hier hetzelfde als bij Chantal, hij stond erop dat hij gewoon achter z'n discobar z'n bordje zou opeten... gewoon vragen  ik wist het ook niet... xxx
|
|
kris
|
18-5-2012 12:10:51
wat zit die arme man achter zijn discobar met zijn bordje te doen.....vraag ik me dan af? Zoals iemand hier suggereert: "nog vanalles testen"?? Ik weet 1 ding, in al de ondertussen 26 jaren actief in de branche, als je nog vanalles moet testen aan je discobar terwijl de mensen gezellig aan tafel zitten, genieten van hun eten, dan ben je als dj verkeerd bezig! Alles moet al uitgetest zijn voor de eerste gast toekomt! Van zodra de eerste gast toekomt, neemt in 95 procent van de gevallen de feestzaal (als je feest in een feestzaal is tenminste) de muziek over, ze zetten een licht achtergrondmuziekje op, waar eigenlijk geen kat naar luistert trouwens en waarvoor ook geen dj nodig is. De achtergrond muziek zal blijven draaien tot het dessert wordt gepresenteerd: pas dan komt de dj in actie: presentatie ijsstaart en warming up tot de openingsdans, vanaf dan kan ie fris en monter er de beuk ingooien! Dj komt dus toe net voor het dessert en kan direct beginnen en hoeft niet meer te eten, dat heeft hij thuis al gedaan! Probleem opgelost! Succes!
|
|
B.
|
18-5-2012 14:09:41
Of ... als je verwacht dat hij toch de achtergrondmuziek voorziet (om wat voor reden dan ook, ik kan er een hoop in de eter gooien, maar dat is een ander verhaal) zet je hem lekker aan tafel. Dan is de man op zijn gemak tot hij eindelijk aan het werk kan.
|
|
Chantal
16-6-2012
|
21-5-2012 21:24:18
@ Kris: zijn we vrolijk opgestaan? Man man...misschien eens verder denken dan je neus lang is...in onze zaal is het verplicht om te werken met de installatie van de zaal. Onze DJ stond er dus op om goed op tijd te komen zodat hij die installatie goed kon leren kennen en geen stommiteiten zou begaan tijdens het feest (hij zei wel: "normaal gezien zal dit wel geen verrassing meer zijn voor mij, maar je weet maar nooit" - En met testen bedoel ik dan ook niet dat hij constant door de micro Test 1 2 zit te roepen e.d...maar wel gewoon bekijken welke installatie hij voor zich heeft e.d). Stel dat er op dat moment ook iets mis zou zijn, dan kan hij zij eigen back-up materiaal nog installeren moest het nodig zijn. Ook kan hij zo het aanwezige publiek al observeren en een praatje mee slaan, zodat hij zich kan voorbereiden op de muziek die hij zal spelen (bv. bij ons zijn er heel wat Nederlanders, wat af en toe ook een andere muziekstijl vraagt,). Dus ik ben blij dat hij (gratis en voor niets) goed op tijd wil komen om er toch maar voor te zorgen dat ons dansfeest vlekkeloos zou verlopen. We wilden hem dan graag uiteraard onze menu aan hem aanbieden netjes aan een tafel, maar hij stond er op om dit achter zijn discobar op te eten (en dan zelfs niet de volledige menu), zodat hij ons niet tot last zou zijn (heb nog verschillende malen aangedrongen, maar hij wou het echt zo).
Dus misschien eens 2 keer nadenken voor je een andere DJ compleet de grond in boort! Onze DJ is tenminste gepassioneerd bezig met zijn vak en het op het gemak stellen van het trouwkoppel. Als jij al 26 jaar in de branche zit, zou ik mijzelf vragen stellen als je pas net voor het dessert komt aandraven...en ik zou mij dan alles behalve op mijn gemak voelen en mezelf constant afvragen of het allemaal wel in orde komt! Maar zo lang je nog steeds klanten hebt...mij niet gelaten!
Groetjes
Chantal
|
|
kris
|
22-5-2012 9:50:55
@Chantal: een goeiemorgen trouwens, gelieve nu even van je paard te komen en uw 1ste bericht en mijn reactie erop eens rustig te analyseren. Gelieve dan ook in het vervolg in je 1ste reactie je volledig verhaal te vertellen....zoals jij het schreef kwam dit helemaal anders over. Ik citeer jou: "omdat hij toch nog genoeg moet 'testen' achter zijn Discobar". In dit zinnetje komt "genoeg moet testen" en "ZIJN discobar" al helemaal anders over dan in je laatste bericht. Blijkbaar is voor die dj "genoeg moet testen", dus gewoon naar de discobar eens kijken, zoals jij nu schrijft?? Nu ja, soit, ieder zijn manier van testen natuurlijk! Trouwens, ik blijf bij mijn standpunt. Het is nog geen 14 dagen geleden dat ik ook draaide met een installatie van een zaal (verplicht!!). Ik (door jou blijkbaar bekeken als niet-gepassioneerde dj) ben dan in de voormiddag naar de installatie gaan kijken en gaan uittesten! Die zaal was nu niet bepaald tegen mijn deur...van passie en voorbereiding en "het op gemak stellen" gesproken hé! Het voordeel, van die manier van werken, is dat je niemand moet storen en dat je het wel degelijk grondig kan testen en er niet gewoon naar kijken. Zoals jij het nu voorstelt (maar allicht zal je terug niet volledig zijn geweest) gaat je dj een babbelke slaan met de gasten op je feest, gasten die momenteel aan t genieten zijn van een apero, van hapjes, van een lekker wijntje, van een lekkere menu en van elkaars aanwezigheid....op dat moment, komt daar een "vreemde" tussen, een dj die probeert uit te vissen welke muziek ze graag horen. Wel beste Chantal, voor mij is iedereen vrij in zijn manier van werken (en mag je dj gerust op die manier verder werken, mijn boor ligt trouwens in de kast), maar IK doe die dingen op voorhand tijdens één of meerdere gesprekken met het koppel. Ik geef hun dan ook mee, als ze dat willen, om zelf eens te polsen naar de favoriete muziek van hun familie en vrienden. Op de moment dat ik draai, hou ik er rekening mee met die gegevens die ik al lang op voorhand heb doorgekregen, maar nog veel belangrijker en door mijn jarenlange ervaring, zie ik op de moment zelf wel wat er aanslaat en wat niet en hoef ik daarvoor geen uren te kijken naar mensen die aan t genieten zijn van hun eten! Ik kijk namelijk naar mijn publiek terwijl ik draai, en speel op hun "bewegingen" in! Of dit nu Belgen zijn, Nederlanders, Duitsers, Walen, Grieken, Spanjaarden, Luxemburgers, Marokanen of wat dan ook zijn, maakt hier niks uit als je op voorhand je huiswerk al gemaakt hebt! De bovenvernoemde zijn trouwens de mensen waar ik zelf al ervaringen mee heb gehad. Bovendien, beste Chantal, ben ik in al die jaren nog nooit te laat geweest om het dansfeest vlekkeloos te laten verlopen en zijn mijn klanten nog nooit ongerust geweest dat ik niet zou komen......dankzij mijn grondige voorbereidingen en heel stipte afspraken! Een dj de grond inboren doe ik hier zeker niet, koppels tips geven en dj's bijtreden en zelfs helpen, wel! Voor je iemand de grond in kan boren, moet je al minstens weten wie het is, in uw geval weet ik dat niet en hoef het ook niet te weten. Een dj die niet gepassioneerd is, zal het zeker geen 26 jaar volhouden.(vraag dat maar eens aan andere dj's die al enige jaren meedraaien). Bovendien heb ik een tevreden kliënteel en dankzij mond aan mond reclame heb ik meer dan werk genoeg....zo goed zelfs dat ik het....al 26 jaar uithou, maak je daar absoluut geen zorgen over! Dus misschien ook es 2 keer de berichten nalezen en een paar dagen nadenken voor je zo'n reactie geeft?
Groetjes Kris
|
|
kris
|
22-5-2012 9:57:01
aan Steffie: mijn excuses voor de discussie op je topic! Het was niet mijn bedoeling om je topic daarmee te bevuilen....maar wou wel een "recht van antwoord" geven aan "Chantal".
|
|
Chantal
16-6-2012
|
22-5-2012 11:08:56
@ Kris: Mijn god, sorry dat ik niet volledig was in 'mijn eerste' berichtje. Het was dan ook helemaal niet de bedoeling om van naaldje tot draadje uit te leggen wat onze DJ dan zou doen achter zijn discobar...het was maar ter verwijzing van waarom hij niet alleen aan een tafeltje zou willen zitten om onze menu op te eten (wat ook de vraag was van Steffie). Jij was diegene die daarop is gaan doordrammen..
Onze DJ wint uiteraard op voorhand ook al enorm veel informatie in (muziek die we/onze gasten goed vinden mogen we doorgeven in een lijstje, volgende maandag komt hij vanuit West-Vlaanderen helemaal naar ons (Kempen) om nog eens goed alles door te spreken, ... Dus uiteraard doet hij niet alles de avond zelf (nogmaals...mijn excuses voor mijn onvolledigheid en dat ik hier niet heel mijn levensverhaal neerpen!). En trouwens de pot verwijt de ketel: want je bent zelf ook niet volledig in je berichtjes dan. Want hoe jij het schreef leek het alsof je effectief toekomt pas bij het dessert...en hopla begint (zonder dat je enige voorkennis zou hebben)...dus misschien zelf ook wat vollediger zijn in je berichtje in het vervolg?
En je boort andere DJ's niet de grond in?...in quoteer uit je eerste bericht: "dan ben je als dj verkeerd bezig"...kweet niet, maar volgens mij is dat de grond inboren...zonder dat je weet wie hij is! Snap je nu waarom ik op mijn 'paard' zit?
Maar goed, ik ga er niet verder op in..jij jou ding, wij de onze. En uiteraard zullen jouw klanten wel heel tevreden over je zijn...dat betwist ik niet. Ik vind het alleen jammer dat je voor je eigen 'imago' andere DJ's moet neerhalen. Maar wij zijn nog altijd zeer blij met onze keuze van DJ, heb er het volste vertrouwen in, en hij stelt ons volledig op ons gemak. Meer moet dat niet zijn! En als hij graag zijn bordje opeet achter 'zijn' discobar (lees dus voor de volledigheid: discobar van de zaal), dan eet hij gewoon zijn bordje op achter 'zijn' discobar.
Dus Steffie, nogmaals: hoor gewoon eens bij je DJ en dan weet je wat hij wil...en het maakt dus echt niet uit of hij wel of niet mee eet, met de gasten of alleen achter zijn discobar...zolang je maar het volste vertrouwen in hem hebt en zijn muziek goed is tijdens het feest :D!
|
|
kris
|
22-5-2012 11:24:42
@Chantal: ik ben blij dat je blij bent!  En zo is nu iedereen tevreden bij deze! Case closed! Lieve groetjes  Kris
|
|
Chantal
16-6-2012
|
22-5-2012 11:38:38
Ah voila  !
|
|
Marino
|
4-6-2012 9:45:46
Een goede dj komt op tijd zodat zijn installatie klaar staat voor dat de eerste gasten aan tafel gaan en hij is ook ter plaatse aanwezig zodat hij het koppel en eventueel de ouders kan begeleiden wat ook al wat voor ambiance zorgt. Je kan alles nog zo goed hebben voorbereid maar op het moment nog eens overleggen doet wonderen! Ieder zelf respecterende dj vraagt een maaltijd wat je bent soms meer dan 14 uur van huis, niemand wil toch dat de dj om 2uur uit gehongerd staat te draaien en zo niet meer kan presteren. Waar de dj dan zit maakt niet zoveel uit maar een maaltijd is belangrijk en hoeft niet het volledige maal te zijn. Mensen die de dj geen maaltijd kunnen aanbieden zouden volgens mij beter geen feest geven!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|