Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen? Waar blijven ze

15-5-2012 22:52:28
Zoals de titel aangeeft. Begin mei heeft iedereen zijn uitnodigingen ontvangen( 31april en 2 mei) . Nu zijn er nog bijna geen bevestigingen binnen gekomen. K wordt er zot van, iedere dag open ik met een spannend gevoel mijn mails, maar t elke keer weer wordt ik ontgoochelt. De uitnodigingen zijn ondertussen al 2 weken geleden bij de mensen toegekomen! K word er onozel van! De genodigden hebben t.e.m 1 juni om te bevestigen of ze al dan niet komen. Zit er iemand in dezelfde situatie? Pff k heb geen zin om de helft van mijn familie te moeten opbellen om te vragen of ze al dan niet komen, maar ja ...

Of verwacht ik te veel en te snel?

Lieze
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1111

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik15-5-2012 23:14:35

Ik denk dat je zeker nog niet moet panikeren.
Wij zelf hebben ook de tijd tot 15 juni om te reageren voor mijn neef zijn trouw (30 juni) en dat is als een deadline... Wanneer het juni is, zullen we wel in gang schieten. (Nee, ik ga dit vroeger proberen doen. Maar veel mensen denken wel zo.)

Elisabeth
4-2-2012
 Meld misbruik15-5-2012 23:23:49

Dag Lieze,

Ik wil je niet ontgoochelen, maar veel mensen gaan er gewoon van uit dat je weet dat ze komen en vinden het dan ook niet nodig (ook al staat het uitdrukkelijk vermeld op de uitnodiging) om iets te laten weten.

Wij hadden 160 genodigden op ons avondfeest en rond de 70 op de receptie, we kregen slechts 17 bevestigingen.

En ja, dat is demotiverend!

Groetjes!

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 0:03:40

wij hebben veel uitnodigingen persoonlijk afgegeven en die hebben dan ook meteen bevestigd. De uiterste datum hadden wij 1 mei gekozen. Die laatste 2 dagen hebben we nog veel reactie gehad. Maar moet zeggen dat wij eigenlijk bijna niemand zelf hebben moeten contacteren. Allemaal netjes geantwoord maar wel op de allerlaatste moment.

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 7:58:05

bij ons was het ook zo hoor. heel veel mensen gingen ervan uit dat we het wel wisten. anderen hebben op de laatse moment iets laten weten. bij nog anderen heb ik er zelf naar moeten vragen. Maar het is inderdaad teleurstellend dat het niet zo vlot gaat (had dat ook)

succes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik16-5-2012 9:16:06

Hey,
Jullie uitnodigingen zijn wel erg vroeg de deur uit heb ik de indruk. Ik denk dat de mensen denken dat ze nog tijd genoeg hebben om te bevestigen.
Onze uitnodigingen worden dit weekend uitgedeeld en dan hebben de mensen nog een maand de tijd om te bevestigen en dan hebben we zelf nog een maand om eventueel nog wat rond te bellen enzo.

Groetjes
Anneken

Tine
23-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 9:49:10

Hey,

Ik zit met net hetzelfde... bij ons moeten ze ook bevestigen voor 1 juni, en heb ook nog maar enkele bevestigingen binnengekregen :s

Tine

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik16-5-2012 10:15:19

Hey,

Bij ons ook zo, veel gingen er vanuit dat we dat wel weten. Maar heb deze week toch maar eens een berichtje gstuurd via fb om eens te polsen en er dan bijgezet dat ik wel weet dat ze nog tijd hebben maar dat ik gewoon een beetje ongeduldig en nerveus aan het worden ben, ze kennen me tenslotte ook he hihi. Maar bij ons hebben ze nog tot 15 juni en behalve een 5-tal weet ik het van iedereen al. Dus als je het niet kan houden zou ik zeker eens polsen hihi.

Groetjes Sophie

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 12:51:37

Inderdaad, zoals hierboven al gezegd denken veel mensen dat je wel weet dat ze komen :). Bij ons konden ze bevestigen tot 13 mei en wij hebben die dag zelf nog enkele bevestigingen gehad. De laatste dagen kwamen eigelijk de meeste binnen. Nog even geduld, het komt wel ;).

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 13:23:00

Bij ons gaat het eigenlijk verbazend vlot. We hebben 194 mensen uitgenodigd en tot nu toe hebben er een 110 bevestigd, en 6 zich verontschuldigd. De rest heeft nog niets laten weten maar ook die komen rustig binnengesijpeld. Ik ga er wel vanuit dat ik nog een heel deel zal moeten opbellen na 26 mei (onze uiterste bevestigingsdatum), maar dat had ik op voorhand al ingecalculeerd. Zoals hierboven al vermeld werd zijn er heel wat mensen die er inderdaad vanuit gaan dat je wel weet dat ze komen!

En ik denk dat ik op 26 mei zelf ook nog heel veel reacties binnen zal krijgen, omdat mensen dit misschien dan als herinnering ergens ingezet hebben dat ze die dag moeten bevestigen. Dus ja misschien moet je gewoon nog wat afwachten en dan komen ze vanzelf wel binnen hopelijk!

Lieve groetjes

Chantal

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 20:44:26

Heel herkenbaar! Wij hebben toch een derde van mijn genodigden en meer dan de helft van die van mijn vriend moeten bellen of smsen.... Idd heel dikwijls de reactie: maar ja natuurlijk komen wij.. Maar zo natuurlijk is dat niet he. Ik ga ervan uit dat iedereen die uitgenodigd is WIL komen, maar daarom KAN men die bepaalde dag niet persé..
ik vond het idd zeer demotiverend...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info