TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
13-5-2012 18:57:10
How about: wanneer je dat zelf wil? Wiens feest is het eigenlijk? Het jouwe toch? Ik heb hier soms het gevoel dat sommige mensen hun feest precies willen inrichten zoals iedereen het doet, volgens een of ander universeel draaiboek ofzo. Kies het gewoon zelf. Als je het niet goed weet kan je misschien aan de dj vragen het op te zetten op een moment dat hij vindt dat het tijd is voor wat meer ambiance, om wat meer mensen op de dansvloer te lokken?
|
|
tine
14-8-2010
|
13-5-2012 19:10:39
wij zijn gisteren op het trouwfeest van men nonkel geweest, toen zij de bruidstaart aansneden, werd de conemara gespeeld, en zwierde iedereen zen servet rond. heel tof moment eigenlijk
|
|
Bettina
12-5-2012
|
13-5-2012 19:25:43
wij hebben na oze openingsdans nog een half uurtje gedanst en dan brachten ze onze bruidstaart binnen. Wij hadden gezegd tegen de dj dat hij moest blijven doorspelen maar als hij zag dat de taart zo goed als op was bij iedereen dan moest hij le lac du connemara spelen iedereen zit dan aan tafel en heeft zijn serviet en toen is bij ons het feest écht los gebarsten
maar je moet zelf aanvoelen waar dit het beste past hoor
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-5-2012 20:33:43
Soms wordt het ook gebruikt bij de intrede van het koppel in de zaal of ook vaak bij het aansnijden van de taart. Wij gebruiken het niet, wegens té cliché voor een trouw :-).
Als liedje voor het binnenbrengen van de taart gaan wij voor een stukje uit he's a pirate van Tiesto.
Succes ;-)
groetjes
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
13-5-2012 21:00:36
Dat was ook één van mijn vragen en bij deze dan ook beantwoord 
|
|
Jili
12-5-2012
|
13-5-2012 22:35:54
Wij zijn vlak na het dessertbuffet op de dansvloer gaan staan en toen hebben ze dit liedje gedraaid en iedereen zat met zijn servietten te zwieren. Vlak daarna hebben wij onze openingsdans gedaan en toen is het feest ook vanaf het eerste moment in gang geschoten en de dansvloer is geen moment leeg geweest.
|
|
Katrien
23-6-2012
|
14-5-2012 0:11:52
Mijn verloofde heeft jarenlang als jobstudent opgediend in een feestzaal. Volgens hem wordt ''Lac du Connemara'' het beste gespeeld bij het binnenkomen van het bruidspaar in de zaal. Reden: wanneer dit liedje gedraaid wordt na het diner, is iedereen zijn serviet vuil...
|
|
sophie
14-7-2012
|
14-5-2012 8:58:23
Nu dacht ik al van ja na het dessert dan maar, maar nu twijfel ik toch weer want dat van dat vuile servet is natuurlijk ook wel waar he pfff nog niet opgelost dus ;-)
|
|
Bettina
12-5-2012
|
14-5-2012 9:12:45
aan de eretafel heb ik geen vuile servietten gezien eigelijk :s alle servietten lagen trouwens op de schoot van de gasten om het morsen tegen te gaan he
|
|
Thierry
|
14-5-2012 9:45:53

|
|
Michel
|
14-5-2012 9:47:44
Ingeval het nummer is gewenst, draai ik het van zodra het dessert naar zijn einde loopt ... ongeacht de staat waarin de servetten zich bevinden ... "Vergeet niet te controleren op persoonlijke zaken zoals kunstgebitten, alvorens ermee te zwaaien", kan in bepaalde omstandigheden voor hilariteit zorgen ... Daarna volgt dan de openingsdans ...
|
|
B.
|
14-5-2012 10:50:31
Als de servietten weg zijn en het bier en andere alcoholica zijn reeds in de man kan het draaien van connemara-toestanden echt wel fijne gevolgen hebben. Gaande van het papieren zakdoekje dat uit een of andere handtas wordt opgediept tot het rondzwieren met stoelhoezen en tafelkleden.
|
|
kris
|
15-5-2012 10:11:46
aanvulling op B: servietten waren al weg, dus ik stelde voor om iets anders te nemen zoals zakdoeken, pulls, .....bh's.......en inderdaad, toen heb ik o.a. 2 bh's de lucht in zien gaan, hilariteit alom.....of hoe gek het op sommige feesten kan toegaan 
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|