Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk

  12-5-2012 16:58:30
Nog maar eens mijn muziek beluisterd en hier en daar aangepast. Mijn eerste versie was michael buble met everything als uittredelied, maar ik heb het midden de dienst voorzien. Nu vind ik geen ander gepast uittredelied. Help, kunnen jullie mij helpen?

inge
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1073


Laura
30-6-2012
 Meld misbruik12-5-2012 18:21:38

Wij hebben next to me van Emeli Sande als uittredelied. Vonden wij een leuk liedje.

groetjes Laura



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik12-5-2012 18:45:42

Wij hebben watch the stars van...eum...ben k ff kwijt nu :-)



veerle
25-5-2012
 Meld misbruik13-5-2012 19:52:07

sarah van bryan rice??
ook wij hebben everything midden van de dienst en zijn op zoek naar een uittredelied ;D



inge
15-9-2012
 Meld misbruik13-5-2012 20:27:08

Heb hier een tip gekregen millow you and me. Dat zal het worden denk ik.



sarah
24-8-2012
 Meld misbruik15-5-2012 11:21:44

Veerle, idd van bryan rice :-)



Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik16-5-2012 12:54:50

Wij hebben dat ook midden in de viering voorzien.
Als uittredelied hebben wij Alegria.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info