Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

  10-5-2012 20:50:29
even een vraagje. Is er nog iemand die geen misboekjes gaat maken? Bij ons is het een vrijzinnige viering en een groot deel van de teksten weten we zelf niet aangezien deze geschreven zijn door vader, getuige, ...
Wat vinden jullie?

kelly
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1910


Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik10-5-2012 21:18:00

Misschien gewoon een boekje wie wanneer iets gaat zeggen en of er een liedje tussenkomt ofzo? Groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-5-2012 21:59:23

Wij hebben een huwelijkslezing en aangezien wij zelf niet weten wat hij gaat zeggen gaan we gewoon een dubbelgevouwen boekje maken. Op de voorpagina komt dan een foto van ons en aan de binnenzijde een tekstje en het lied.



An
18-5-2012
 Meld misbruik10-5-2012 22:32:01

Hey Kelly

Wij hebben volgende week (eek) ook een vrijzinnige viering en hebben ook geen boekje voorzien. Ik zag er geen beginnen aan omdat we ook de teksten niet kennen en een opsomming vond ik ook maar niks. Maar weinig mensen houden een "opsomming" bij, dus vonden we dat ook maar een "tijd- en geldverspilling".

Geen boekje dus :). Ik denk dat het makkelijker is geen boekje te geven bij een vrijzinnige viering dan in een kerk, want in een kerk verwacht je dat meer dénk ik...

Groetjes

An



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-5-2012 7:22:22

ik had op internet op zich wel iets leuk gezien. ipv een misboekje was het een papierenzakje waar eigenlijk gewoon het verloop stond opgedrukt en daarin zat dan rijst voor nadien buiten te gooien.

ik denk niet dat het echt noodzakelijk is een boekje, uiteindelijk mensen zitten continu in dat boekje te kijken en niet naar voren



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik11-5-2012 8:16:34

Wij houden ook een vrijzinnige huwelijksviering (via De Mens) en zijn er ook nog niet uit: boekje of geen boekje... Moeilijk! Een groot deel van de (oudere) mensen heeft natuurlijk graag iets 'tastbaars' om aan hun collectie toe te voegen, of volgen graag mee tijdens de viering. Maar met persoonlijke teksten ed. is het moeilijk om een boekje te maken, en de muziek moet toch ook een verrassing blijven. Goh, we zullen er nog eens goed over nadenken!
@ Sara mmm is wel origineel een boekje op een zakje! Op welke site heb je dat gevonden?
groetjes,
Claudia



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-5-2012 11:07:55

je vindt het eigenlijk op veel plaatsen, maar hier een voorbeeld
http://beyondbeyond.co.uk/blog/envy-looked-good-173/
http://www.realsimple.com/holidays-entertaining/wedding...



Lies
30-6-2012
 Meld misbruik11-5-2012 19:14:28

Wij zijn onlangs naar een viering met rent-a-priest geweest en dat koppel had ook geen boekje voorzien. Ik heb dat toen eerlijk gezegd ook niet gemist. Zoals je zelf zegt, zijn hetdan meer persoonlijke teksten en dat hoeft niet neergeschreven te zijn voor de mensen, denk ik... Succes!



kelly
26-5-2012
 Meld misbruik11-5-2012 23:18:15

bedankt voor al jullie reacties. We gaan ook geen boekje maken dan. Ik zou niet weten wat ik er moet inzetten aangezien we meer als de helft van de teksten niet weten.



Sofie
7-7-2012
 Meld misbruik20-5-2012 22:34:09

Hallo,
Wij hebben ook een vrijzinnige viering voorzien met De Mens nu maar krijg geen of weinig respons. Ik heb het gevoel, aan mij lot overgelaten te zijn en ik dus nog NIETS heb voor de viering. Kan iemand mij helpen, ik heb enkele vragen?
Hebben jullie een liedje bij het binnenkomen/ringen en uittredelied? Komen jullie binnen met jullie vader? Of is dit enkel iets specifiek voor een christelijk huwelijk?
Hebben jullie een speciale locatie of thuis?
Groetjes,
Sofie





Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik25-10-2012 17:09:10

Wij doen ook een vrijzinnige viering en inderdaad... nu ik erover nadenk zal die ook grotendeels bestaan uit teksten die we niet zelf hebben geschreven en die een verrassing zullen zijn, ook voor ons. Anderzijds vind ik het wel belangrijk de liedjesteksten aan de mensen te kunnen geven, want het zijn vrij onbekende nummers en het is toch belangrijk dat we de boodschap van de tekst kunnen overbrengen... Pfff, moeilijke keuze.
Ik was wel van plan de boekjes zelf te maken met handgeschept papier. Ik denk dat we toch wel "iets" gaan geven, en dan gewoon een foto, dankwoordje, overzichtje en eventueel de liedjesteksten erin gaan stoppen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info