Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerk versieren: hoe?? door wie??

  22-8-2006 21:27:47
Hallo,
Ik zit de laatste tijd heel veel te dubben over details (het komt dan ook dichterbij!!), en nu heb ik volgend probleem:

aangezien niemand op voorhand weet of er de dag van ons huwelijk een begrafenis plaatsvindt vóór onze viering, stel ik mij de vraag hoe het dan gaat met versiering van de kerk?

Wie doet dat bij jullie, wanneer, en ook, hoe versieren jullie de kerk?

Alvast bedankt, want weet het ff niet meer...

Katrien
30/9/2006

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 764


Nele
9-6-2007
 Meld misbruik22-8-2006 22:18:56

Hey Katrien,

Ons huwelijk is nog veraf (9/7/2006), maar volgens mij verzorgt de bloemist de versiering in de kerk. De bloemist komt ietsje voor de viering begint (halfuurtje tot uur ervoor) en plaatst alle bloemen/planten/boompjes zoals afgesproken. Meestal worden de bloemen/planten/boompjes onmiddellijk na de viering weggehaald, want sommige priesters gooien dit anders holder de bolder in de vuilbak en vaak kost dit niet weinig.

Groetjes, Nele.



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik22-8-2006 22:50:09

Hallo Katrien,

Let wel op of je voor versiering moet zorgen !!
Wij spraken hierover met onze pastor en die liet ons zien wat hun 'standaard' al neerzetten voor een huwelijk. Dat was behoorlijk veel (mooie potten met zijde bloemen die ze vaker kunnen gebruiken dus) en wij vonden dit ruim voldoende en verzorgen dus geen (extra) versiering.

Succes !

Groetjes Mireille
nog 10 dagen !!!



Liesbeth
15-7-2006
 Meld misbruik23-8-2006 9:31:29

Hoi Katrien,

Wij zijn naar een bloemist gestapt in de buurt van de kerk, zij vragen dan naar uw budget en wat voor soort bloemen je wilt, hoeveel enz... Die bloemist is die dan inderdaad een uurtje ofzo vóór onze mis in de kerk gaan zetten, zij zorgen wel dat alles in orde is! De pastoor had aan ons gevraagd of we de bloemstukken lieten staan, dan hadden ze nog een mooi versierde kerk voor de zondagsmis! Met die bloemstukken voor aan het altaar ben je thuis toch niets hé...

VEel succes!

Groetjes, Liesbeth 15/07/06



An
13-8-2005
 Meld misbruik23-8-2006 20:08:04

Hoi Katrien,
Wij hebben zelf voor de versiering gezorgd.. ttz vrienden hebben strikken rond de stoelen gemaakt en theelichtjes langs het gangpad gezet. Mama en ik hadden zelf 2 bloemstukken gemaakt die die vrienden dan ook op hun plaats gezet hebben.
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 20:59:47

Hoi
Wij hebben het door de bloemenwerkgroep van de kerk laten verzorgen, dat was zo mooi en helemaal op onze kleur en stijl aangepast, en voor een erg vriendelijke prijs: 20 euro de hele kerk mooi aangekleed!

Groetjes
Nathalie
08-09-06



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik30-8-2006 13:54:04

De bloemist doet dit. En meestal laat je de bloemstukken staan. De meeste priesters gooien dit NIET weg, ma



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik30-8-2006 13:54:34

te snel

De meeste priesters gooien dit NIET weg, maar laten dit lang staan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info