TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
24-8-2012
|
9-5-2012 18:15:24
mij lijkt twee weken wachten op een proefdruk wel heel lang. als ik mij niet vergis hadden wij ze binnen de drie dagen ofzo...misschien eens bellen?
|
|
Katrien
23-6-2012
|
9-5-2012 18:44:28
Ik heb bijna 8weken moeten wachten op mijn uitnodigingen: 7.5 week op de proefdruk en 3dagen op het drukken zelf. Mja, ik had natuurlijk wel mijn uitnodigingen besteld via het bruidsparadijs (waar alles on-ge-loof-lijk lang duurt). Dus ik weet niet wat de normale termijn is; heeft de drukker daar op voorhand mss iets over vermeld?
Groetjes!
|
|
Tabita
22-9-2012
|
9-5-2012 19:26:14
Hey,
wij hebben 2 dagen moeten wachten op de eerste proefdruk in PDF. Ondertussen anderhalve week verder en we hebben net onze papiere proefdruk besteld...
Redelijk snel dus :-)
Misschien eens bellen of mailen?
Groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
9-5-2012 19:31:01
Ik had het bij de bestelling gevraagd en hij zei toen 'eind volgende week'. Dat was vorige week dus, ondertussen zijn we bijna nog een week verder en nog niets... En ik ben nog zo benieuwd hè :). Ik ga sowieso morgen eens een mailtje sturen!
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
9-5-2012 19:32:35
Hallo! Ik heb gewoon zelf gebeld en erbij gezegd dat ik ze toch liefst 8 weken op voorhand en heb de proef dan 1 week later ontvangen via mail! Je moet gewoon zelf bellen en hen een beetje lastig vallen!  Nu een week later heb ik m'n enveloppen al en vrijdag mag ik om de uitnodigingen! Groetjes lotje
|
|
veerle
25-5-2012
|
9-5-2012 19:58:30
hey welke drukker heb je? Ik heb ook 2,5 week moeten wachten aantal keren gebeld en toen was het zo in orde ;) x
|
|
Alessia
7-9-2012
|
9-5-2012 20:03:52
Wij hebben ABC design uit Genk... Had eigenlijk gerekend om de uitnodigingen eind deze maand uit te delen, maar als ik al zolang moet wachten op de proefdruk wat gaat het dan zijn met de uitnodigingen :s
|
|
Janine
30-6-2012
|
9-5-2012 21:59:53
Wij hadden al PDF binnengedaan, dus 't was echt kwestie van gewoon drukken. Drukker had er graag 2 à 3 dagen voor (ben dan ook nog wel paar keer teruggeweest, was eigen ontwerp) omdat er ook nog geboortjekaartjes lagen te wachten (die natuurlijk net iets dringender waren).
't Drukker zelf heeft iets meer dan een week geduurd. Ze had ook weer verschillende dringende zaken (geboortes, overlijdens) tussendoor moeten nemen.
Maar 2 weken is wel ruim lang ja. Zeker als je er op zit te wachten he!
Groetjes Janine
|
|
Alessia
7-9-2012
|
9-5-2012 22:08:33
Idd, nu het feit dat geboortes en sterfgevallen voorgang krijgen is meer dan normaal, maar zolang wachten... Ik word er zelfs zot van dat ik iedere 5min. mijn mails check en dan tot de vaststelling kom dat er alleen maar reclame tussenzit!!
|
|
tiziana
18-5-2012
|
10-5-2012 10:47:46
Hallo Alessia, Wij hebben onze uitnodigingen via ABC Design besteld. Als ik je wat mag aanraden: Verander van drukker!! Ik vond de service op niets trekken! Wij vonden het totaal geen fijne man om mee samen te werken! Wij hebben ook lang moeten werken! Wij hebben extra kaartjes bij laten maken! Leuke fout van de drukker: in een andere kleur had die me die toch niet gedrukt! voor kaartjes van 5x10 (een 50tal): € 32!!!!! (en dit op een gewone laserprinter). Wij wouden ook onze menukaarten en misboekjes laten ontwerpen en drukken en dachten dit bij één drukker te doen! Niet dus!! We hebben na het krijgen van onze uitnodigingen (die we ook teveel betaald hebben!!!) besloten om voor iemand anders te kiezen, zo zijn we bij Mandi van Eyes for detail geraakt! Supermadam, zij heeft ons alles ontworpen en ons drukkers aanbevolen. Voor onze gastgeschenken hebben wij eveneens beroep gedaan op haar werk! Eén goede raad: doe zo min mogelijk met ABC Design! Echt! Je gaat je opjagen en geloof me en daar nog bij ons Italiaans temperament, dat is nergens goed voor  Succes!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-5-2012 11:07:41
Hey, Tiziana... Je doet me schrik krijgen haha. Nu we hebben al ons voorschot betaald -bijna alles-. Ik heb juist een mail gestuurd en ik hoop dat ze snel reageren. Ik had ook de indruk dat die man redelijk 'droog' was. Ik hoop dat we ze eind van de maand nog krijgen, want een deel moet ook nog persoonlijk in Parijs geraken! Ik ben alleszins redelijk ongeduldig aan het worden!!
|
|
Nadia
7-7-2012
|
10-5-2012 12:01:24
Alessia, Heb je al eens proberen bellen? Dan hoef je niet bang te zitten wachten op een antwoord.
Groetjes,
Nadia
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
10-5-2012 12:11:33
Hoi Alessia, 2 weken wachten op een proefdruk is héél lang. Zo raar dat je al een voorschot betaalde, zonder je proefdruk te zien. Ik zou zeker eens bellen hoor, en er wat druk achter zetten. Succes ermee! Groetjes
|
|
Sofie
25-5-2012
|
10-5-2012 16:32:51
Aangezien ik grafisch ontwerper ben van opleiding en in bijberoep heb k die van ons zelf ontworpen. Ik denk dat ik een dag heb moeten wachten op onze proefdruk. en 2 dagen erna had ik mijn uitnodigingen :-)
Maar u niet laten doen en inderdaad druk achter zetten....
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-5-2012 16:33:06
Heb een mailtje gestuurd en voilà een paar uur later zat de proefdruk in mijn mail! Jeeej'.. Het heeft geholpen :D nu nog een foutje veranderen en dan kunnen ze beginnen drukken!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-5-2012 21:48:38
en voila, na heel wat over een weer te hebben gemailed is het helemaal goedgekeurd! Dankjulliewel allemaal! Druk achter iets zetten kan inderdaad wonderen doen :D
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
10-5-2012 23:33:18
Heel fijn dat! En wanneer plan je ze te versturen?
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-5-2012 23:42:57
Ze laten een seintje weten als ze aankomen, maar ik hoop ze eind deze maand te kunnen ronddelen... Een deel moet ook in Parijs geraken en bij familie brengen we ze persoonlijk bij een bezoekje, dus dat neemt ook heel wat tijd in beslag! Hopelijk komen dan de bevestigingen vlotjes binnen. Ik heb het wel moeilijk met de gastenlijst. Mijn oma moest het met haar man bespreken -mijn opa- of ze ging komen of niet. Komen hun niet, dan komt de rest van de familie ook niet...en dat is een 11 man! Dus nu maak ik mij druk of er niet te weinig volk gaat zijn, het stopt toch nooit hè :)
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
10-5-2012 23:45:06
Neen het stopt nooit. Bij ons beginnen de bevestigingen beetje per beetje te komen. Zit nu aan 46 mensen die bevestigd hebben... Nu wachten op de rest! Maar intussen bezorgt mijn toekomstige schoonfamilie ons veel stress, altijd maar miserie maken om dingen die er niet zijn. Ons bellen bij t minste ivm de trouw. Vraag over tafelschikking, vraag over 'als die komt, kom ik niet, ...' Het zal maar stoppen de dag zelf denk ik ;-)
|
|
Alessia
7-9-2012
|
10-5-2012 23:51:57
Awel daar heb ik nu geen last van, ik doe bijna alles alleen en heb dus geen commentaar -nodig- van (schoon)familie! Komt er toch commentaar, dan is dat jammer voor hun. Ik probeer mijn schoonfamilie wel te betrekken bij de kleine dingen, ze kiezen hun eigen nummers, ik laat hun altijd onze keuzes zien en ze hebben mogen kiezen uit de gastenlijst. Maar ik krijg wel weinig 'bruidjes'aandacht. Soms lijkt het dat ik helemaal niet ga trouwen aangezien niemand er ooit over praat. Als ik bezig ben over drukken dan is het van: wat drukken? Jah duh, mijn uitnodigingen. Och jah, ik denk dat het de dag na DE dag pas zal stoppen... Ik heb nog 4 maand te gaan, maar ik ben al aan het stressen en ik heb al van die onverklaarbare huilbuien... Het leven van een bruidje, een droom :D
|
|
Tiffanie
28-7-2012
|
11-5-2012 0:10:05
Ben mijn huilbuilen intussen gepasseerd... Ma ze interesseren zich ook niet hoor bij mij, ze bellen enkel om te klagen of van hun tap te maken! Echt erover ! Voor ons is dit zooo belangrijk en wij zijn er zo mee bezig, terwijl een ander liever het onderwerp 'ons huwelijk' negeert...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|