Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rockabilly/retro trouwkleed?

  8-5-2012 13:01:01
Hallo medebruidjes,

ik ben op zoek naar een rockabilly/retro trouwkleed, weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden?
Als er ook nog iemand tips heeft voor de kledij van de bruid & onze twee bruidsjongens in die stijl hoor ik het ook graag :)

x

Natascha
1-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 3070


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik8-5-2012 13:33:08

er was hier paar dagen gelden een topic over:
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=413554&su...



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 13:46:55

Ik heb een jurk uit de jaren vijftig voor de wettelijke trouw. Ik ben er voor naar een kleermaker geweest; Marc Wilms uit hasselt (ik heb de jurk nog niet gezien eerlijkheidshalve: hij is er mee bezig). Maar het leuke is dat hij wel originele patronenboeken had uit die tijd dus dat het èchte originele jurken zijn, waarschijnlijk zit er ook bruidsmode tussen hoor. Er zullen overigens nog wel kleermakers zijn die dit hebben. Verder online...



Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 14:02:10

Hey,

hier is mijn zoektoch gelukkig beïndigd.
Ik ben voor dit kleedje gegaan bij Topvintage.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/60s-celebration-dress-in-white
Wel in combinatie met een zwarte pettitcoat.

Wel nog op zoek naar inspiratie voor de bruidegom en bruidsmeisje van 1.5 jaar.




Natascha
1-7-2013
 Meld misbruik8-5-2012 15:03:25

Dank je Sara, zo eens bij dat topic kijken!

Sanne, bedankt voor de leuke tip, ben benieuwd naar je kleed! :)

Kelly, dat kleed had ik ook al gezien, vind het een supermooi! Staat zeker bij de favorieten ;)
Moeilijk he zo voor de bruidegom en de bruidskindjes, hier zijn het twee jongens.. Eentje zal dan 6,5 zijn en de andere ongeveer 15 maanden..



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik8-5-2012 18:29:58

@Sanne: wat voor budget heb je ongeveer nodig bij Marc Wilms? Zal uiteraard verschillen van kleedje tot kleedje, maar vind het altijd zo vervelend dat die kleermakers niks van prijzen vermelden op hun website...



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik8-5-2012 19:02:52

Ik heb onlangs de goede tip gekregen van iemand om kleedjes die helemaal je goesting zijn af te printen, en daar mee langs te gaan bij een turkse naaister.

Naar het schijnt kunnen zij dit bijna identiek voor je namaken tegen heel redelijke prijzen (400euro) ipv de 1000 euro in de bruidsboetiek. Je kan ook zelf de stoffen enzo kiezen en hiermee gaan zij dan aan het werk.
Ik ga dit zelf ook eens verder onderzoeken... Turkse naaisters zijn er bv in de Sleepstraat in Gent.



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik8-5-2012 22:49:31

De advertentie hier links van... www.lightinthebox.com er bestelden al enkele meiden van op het forum hun jurk daar, en ook ikzelf liet me verleiden tot het bestellen van een zomerjurkje, niet zo heel duur, en oneindig veel keuze, misschien ook wel iets in jouw stijl?
Succes met de zoektocht alvast!



Oksana

 Meld misbruik9-5-2012 20:16:04



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info