TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
2-6-2012
|
2-5-2012 11:28:49
2de liedje ken ik niet - eerste wel, is wel een leuk liedje maar is het gekend genoeg om meteen de juiste sfeer te hebben... Wel een freaky clip hoor  amaai :)
|
|
Tamara
7-9-2013
|
2-5-2012 11:42:16
Als jullie ervan overtuigd zijn dat ook de oudere mensen graag StuBru muziek horen, dan zou ik vooral mijn eigen zin doen, wat de DJ ook zegt.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-5-2012 11:59:37
Vooral blijven aansturen op wat jullie willen! Wij hebben voor onze DJ een playlist gemaakt...mix van oldies en de rest...en hij zal daaruit moeten kiezen...:-). Bij ons zal het ook vooral ONZE muziek zijn...en we zijn er zeker van dat 85% van onze gasten zich daar super op zal amuseren...en de oudere garde krijgt in het begin van de avond nog wat oldies, zodat ze zich ook zeker amuseren :-)!
groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
2-5-2012 12:56:05
Hey, ik ken alletwee de liedjes niet (foei)... Maar als ik tussen de twee moest kiezen zou ik de eerste nemen. Ik vind het echt een leuk liedje, heb het al tussen onze lijst gezet :D Wij gaan de eerste uur/uren de klassiekers draaien en daarna meer StuBru en echte dans muziek! Daarom starten wij ons dansfeest met 'En dans' van Clouseau, heel klassiek en iedereen kent het... maar dat is jouw genre natuurlijk niet! Groetjes
|
|
Alessia
7-9-2012
|
2-5-2012 12:57:03
btw. Tamara, als jullie trouwdag is gekomen zijn wij en bruidje Sandra (en haar vriend) al een jaar getrouw (Wauw :D)
|
|
Michel
|
2-5-2012 13:00:50
Laat de deejay zijn/haar ding gewoon doen. Hij/zij zal best wel weten hoe te openen ... 85 pct eensgezinden is immers reeds grootste onderscheiding ... wat maken die overige 15 luttele pct dan nog uit ... Keuzes moeten er toch worden gemaakt; De tijdloze 100 kunnen bij momenten misschien een soort van samenhorigheid bewerkstelligen ... It's your bloody Night!!!
nb :"Tthink" (80's versie - Areatha Franklin) gevolgd door "Plastic Dreams" (Jaydee) lijken mij geen slechte openers ...
|
|
Sofie
26-5-2012
|
2-5-2012 15:56:26
Allebei leuke liedjes die de sfeer er wel zullen in brengen!
|
|
Sarah
18-5-2012
|
2-5-2012 15:58:37
Ik zou voor D.A.N.C.E. gaan! Supernummer! Ga dit topic meevolgen, wij gaan na onze openingsdans geen dans met ouders doen enz en zoeken ook nog een nummer in dezelfde stijl dat het volk uitnodigt om mee te komen dansen. Onze DJ echter blijft bij zijn Barry White ;)
|
|
Silke
6-10-2012
|
2-5-2012 16:00:47
Ik ken beide liedjes dan weer heel erg goed, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik zelf een stubru luisteraar ben. Misschien moet je voor een liedje gaan tussen de twee, dat ze zowel op stubru draaien als vb op qmusic of mnm? Kan nu niet direct op een voorbeeldje komen maar ja... Eigenlijk vind ik het nog altijd jullie keuze! Wat de dj ook zegt.. misschien zal hij inderdaad wel nog gelijk hebben, maar so what? Ik denk dat er altijd wel iemand is die het liejde niet zal kennen!
|
|
Michel
|
2-5-2012 20:43:02
Pffff ...!
|
|
B.
|
2-5-2012 21:11:02
als je dan toch voor justice gaat zou ik voor justice vs simian gaan met "never be alone"
|
|
Sarah
18-5-2012
|
2-5-2012 21:37:03
Of 'all this dancin' around' van Triggerfinger
|
|
Michel
|
3-5-2012 7:46:32
of "shined on me" van The Praise Cats ...
|
|
Vicky
18-6-2011
|
3-5-2012 11:34:19
Of iets dat zowel voor oud als jong bekend klinkt, Open Sesame van Leila K? Floorfiller à la Barbra Streisand van Duck Sauce? De vrouwen op de vloer met Shakira? Scissor Sisters met I don't feel like dancing? Subs/Daan/Shameboy?
|
|
Christel
|
3-5-2012 15:23:09
Laat gewoon een DJ zijn werk doen, hij zal het toch wel weten. Als er geen vertrouwen is in de DJ dan zoek je een andere DJ of je verzorgt de muziek zelf, wat ik me ook afvraag is of jullie vooraf geen gesprek hebben met de DJ want in dat gesprek komt de muziekkeuze toch ter sprake en dan weet je ook of de DJ voor jullie feest goed is of niet?
Maar pump up the jam gebruiken als 1ste plaat om de dansvloer vol te krijgen?
|
|
Elke
13-7-2012
|
3-5-2012 19:38:24
Op iets als "Pump up the jam" verdwijn ik zelf van de dansvloer en dat is ook niet meteen de bedoeling, denk ik? Wij nemen de huisdj en hadden inderdaad op voorhand gezegd dat we vooral StuBrumuziek willen. Dat was toen geen probleem, maar nu tijdens het gesprek om het verloop van de avond op te stellen, merkten we toch dat ie steeds probeerde aan te sturen op die oudere muziek. Ik weet dat dj's graag hun eigen ding doen, maar dit is wel onze dag en het moet zijn zoals wij het willen, dus wij gaan toch onze stempel zoveel mogelijk proberen door te drukken. We betalen er ook genoeg geld voor opdat het onze zin zal zijn!
|
|
Michel
|
4-5-2012 7:31:08
Het is jullie dag, en het moet zijn zoals jullie het willen ... Klinkt niet mis te verstaan, en is ook héél aannemelijk. Misschien moeten jullie de brave man maar eens expliceren welke hap jullie voornamelijk willen uit het StuBru aanbod. Jullie kunnen ook opteren voor "Total Control", t.t.z. geef hem een playlist waarvan niet mag worden afgeweken ... dan zijn jullie tenminste zeker dat het jullie muziek is die zal gedraaid worden en niets anders ...
|
|
kris
|
4-5-2012 11:18:53
Michel: In 't geval van "Total Control" zou ik de dj niet willen zijn....zet dan een jukebox (kan ook in moderne vorm hé), je drukt zelf op play en je playlist wordt afgespeeld zoals jij het wil. Koppels die mij een playlist geven waarvan niet mag worden afgeweken, stuur ik door naar een andere "dj"....dan ben je geen dj meer hé. Dat wil niet zeggen dat ik doof ben voor koppels hun wensen hé, maar ik ga ook niet in een restaurant de keuken binnen en aan de kok gaan zeggen hoe hij zijn eten moet bereiden.... :-)
|
|
B.
|
4-5-2012 11:37:17
Daarom Elke kan je het best eerst een gesprek met je DJ hebben, en als dat meevalt hem pas boeken. Iedereen kan zeggen dat wat jullie vragen een kolfje naar zijn hand is, maar tijdens een gesprek over jullie feest voel je in principe snel genoeg aan in hoeverre de man/vrouw in kwestie effectief kan tegemoet komen aan jullie wensen, en in welke mate de muziek van vandaag nog enigszins relevant is voor de man. Nog vaak hoor ik verhalen van dj's die muzikaal gestopt zijn bij het jaar 2000 want vroeger was alles beter ...
|
|
Michel
|
4-5-2012 13:50:30
Beste Kris,
Voor een dergelijke klus zou ook ik als niet meer zö jonge "spring in 't veld" bedanken ... Het was bij wijze van overdrijving bedoeld, vermits het volgens mij in de praktijk enkel aan te bevelen valt, de man/vrouw op voorhand (tijdens een gesprek of iets dergelijks) te onderwerpen aan een subtiele weging ...
|
|
Christel
|
4-5-2012 17:33:00
Het is niet de DJ die bepaald welke muziek er aan bod moet komen, als een koppel zegt van wij willen StuBru muziek dan moet hij zich daarnaar schikken of hij neemt de job niet aan, langs de andere kant mag een koppel niet hun eigen keuze laten horen maar moeten ze aan hun gasten denken, zelfde met een dj, die moet ook niet zijn eigen keuze draaien. Als je dan toch kiest voor stubru muziek dan moet je dat op het contract laten plaatsen en dan kan hij niet meer afwijken naar andere muziek omdat het op papier staat. Persoonlijk zou ikzelf als DJ bedanken voor een feest gericht op stubru muziek, daar krijg je nooit de ambiance mee als met traditionele trouwmuziek.
|
|
Sarah
18-5-2012
|
4-5-2012 20:03:35
Christel, ambiance is voor iedereen anders he. Mij doe je bv. echt geen plezier met de zogezegde party-opener 'I gotta feeling', hoor. Ik ga uit m'n dak op nummers waarvan anderen mss in slaap vallen of geïrriteerd raken. Maar een André Hazes op het juiste moment of een golden oldie van Roy Orbison kunnen mij ook zeker charmeren. Stubru-muziek is toch vrij vaak ook populaire muziek die nagenoeg iedereen kent? Een hele avond 'noise', dàt zou pas wat zijn :)
|
|
Elke
3-8-2012
|
4-5-2012 22:48:33
Hey, Is het nog te laat om een andere dj te zoeken? Of is dat not done? Ik ken toevallig wel iets van muziek op huwelijken. Maar mijn broer is al jaren dj op huwelijken, en hij is er heel goed in geworden ondertussen, altijd volle dansvloers, altijd volgeboekt voor jaren, maar dan wel met de muziek zoals jullie dj voorstelt. Ik vraag mij serieus af of hij een avond stubru zou kunnen draaien, daar moet je wel 'in' zitten. Zelf ken ik de liedjes die je voorstelt niet en vind ze euh, eigenlijk, ook niet zo mooi, maar dat ligt helemaal aan mij hoor. Ik ben een overtuigde niet-stu bru luisteraar. Ik zou meer het type zijn dat mijn dansfeest met 'en dans' van clouseau start. Doe je ding zou ik zeggen, maar hopelijk kun je wel gerust zijn over je dj.
|
|
joris
26-7-2013
|
|
|
joris
26-7-2013
|
22-6-2012 20:03:11
black i peas- i gotta feeling
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|