Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel rond trouwkleed

  1-5-2012 11:02:59
Hey Dames,

Ik heb in november mijn kleed gekocht. ik was er meteen wild van.
Ook mijn moeder, schoonmoeder en zus vonden het prachtig...
Nu is er enige tijd verstreken en nu duikt af en toe de twijfel op:
"heb ik wel juist gekozen? Gaat hij het wel mooi vinden? Had ik niet nog verder moeten zoeken?"
Kennen jullie dit gevoel ook?
Ik heb mijn eerste pas 7/9/2012. Ik hoop dat ik dan gerustgesteld word in mijn keuze...

Caroline
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1296


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-5-2012 11:19:14

Joepie, eindelijk nog een koppel die op 6 oktober trouwt! We zijn al met 3! ;-) Om op je vraag te antwoorden: niet twijfelen! Vond je het toen prachtig? Had je een super gevoel? Was je verkocht op dat moment? Met niets inzitten dan! Je hebt toen beslist om het te kopen omdat je het prachtig vond. Het is nog steeds prachtig, maar door de tijd die er tussen zit begint het beeld in je hoofd te vervagen en weet je op de duur niet meer hoe mooi je er mee was... En zo begin je te twijfelen! Wees maar zeker, als je in september terug gaat, zal je terug weten waarom je net dit kleedje gekozen hebt! En stel nu dat je echt echt met twijfel blijft zitten, bel de winkel eens op en vraag of je nog eens kan langs gaan om het paskleeeje te passen. Zo zal je twijfel mss weg zijn!



Serena
31-8-2012
 Meld misbruik1-5-2012 11:26:47

Hallo,

Ik had ook dit probleem, ik heb het in oktober gekozen en ik begon ook te twijfelen.
Zaterdag had ik mijn eerste pas en mijn kleed was prachtig, alle twijfels waren voor niets geweest.



Anne
7-7-2012
 Meld misbruik1-5-2012 11:56:03

hetzelfde hier... Maar zoals Silke zegt vervaagt het beeld na enige tijd.
Vrijdag heb ik mijn eerste pas... spannend!



Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 18:51:48

Ben blij dat ik niet de enige ben. Toen ik het aanhad was ik direct verkocht en het was het laatste. Als ik het niet nam, koos het meisje naast mij in het pashok dit en ze konden niet meer bestellen omdat de leveringen pas in mei zouden binnenkomen (ik trouw op 1/6). Heb ik te snel beslist, waarschijnlijk wel, want er zullen nog wel winkels geweest zijn die deze verkochten, maarja, was zo euforisch toen. Bij mijn 1ste pas vond ik het nog altijd mooi, maar kan het toch niet laten om telkens op internet te kijken naar andere jurken (maar zijn natuurlijk foto's, zou kunnen dat ik er helemaal niet mee sta). 18 mei moet ik voor de 2de keer gaan passen, hopelijk zijn men twijfels dan weg. Denk dat het ook wel wat te maken heeft met stress (het moet toch de mooiste dag worden, zoals ze zeggen,hé).



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-5-2012 19:54:16

Je pas is op onze trouwdag :-)!
Ik had ook deze twijfels...twijfelde ineens over een ander kleed uit een andere winkel...
Maar eens het kleed over mijn hoofd ging bij de eerste pas had ik weer dat jaaaaaaaa-gevoel! Ik wist ineens terug waarom ik het kleed had gekozen :-)!
Dus geen paniek...dat gevoel komt zeker terug ;-)!

groetjes



heidi
16-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 21:40:02

ken het gevoel helemaal! :)
ik ben mijn kleed gaan kopen in oktober,
en moest nu de 16de april terug gaan,
had al tegen mijn getuige gezegd , oh wie weet vind ik het niet meer mooi,
maar toen ze me het terug aan deden, was ik meteen weer verkocht!
ik zei ook tegen verkoopster, was zo bang dat ik het niet meer mooi
zou vinden :) maar ben dus terug helemaal verkocht :)

groetjes



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 9:23:47

Ik heb vandaag mijn eerste pas.
en ik weet nog goed hoe het eruit ziet, maar toch twijfel ik soms ook nog hoor.
Ik ben nu wel zenuwachtig voor straks, en gewoon omdat ik schrik heb dat het ineens niet mooi zal passen, of dat ze het verkeerde kleed hebben besteld ofzo!!! :-O

Je kan altijd een terug gaan naar de winkel en vertellen over je twijfels.. dan kan je het kleed misschien nog eens passen?

groetjes.x




joyce
26-10-2013
 Meld misbruik2-5-2012 11:33:11

heb zelfde probleem het bewust wat afbeeldingen van trouwkleedjes aan verloofde laten zijn met mijn kleedje er tussen maar laat het nu net niet dat kleedje zijn wat hij kiest (heb kort kleedje)
twijfel ook maar elke keer ik het aan heb met een pas is het zo mooi ben al niet zo groot en het is een gewoon mooi kleedje
hopelijk vind hij het net zo mooi als ik



heidi
16-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 15:46:33

hihi joyce :)
had ik hier ook aan de hand, ik liet foto's van alles wat ik mooi vond en mijn was erbij :)
zegt hij zo heel grof :) ja vind ik dit mooier dan dat ander hoor! :)
dus ik heel in paniek :D maar denk als je ziet als ik het aan heb , ben je helemaal verkocht :D



Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik2-5-2012 19:45:56

Hey Heidi en Joyce, ik heb dat ook gedaan. Verschillende kleedjes na elkaar laten zien met dat van mij er tussen en toen mijn kleedje er was, was hij ook niet laaiend enthousiast. Ik vroeg zo bij elk kleedje wat hij wel of niet mooi vond en bij mijn kleedje zei hij wel dat het slecht te zien was op de foto, omdat ze het kleed niet helemaal frontaal hebben getrokken, maar meer langs de zijkant, maar toch ben ik er niet gerust op dat hij het mooi gaat vinden. Sindsdien ben ik dus kei hard beginnen twijfelen, maar er is niks meer aan te doen. Ga geen ander meer kopen (daarvoor kost het iets te veel).



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik3-5-2012 13:24:00

idd ik hou mijn kleedje ook en als het niet leuk is moet hij maar beetje zijn oogjes toepitsen en naar mijn mooie schoentjes kijken :-)
nee nee ik hoop dat als ik het aan heb hij het toch super mooi zal vinden



Stéphanie
4-8-2012
 Meld misbruik14-5-2012 0:13:21

Ik trouw op 4 augustus 2012 en had eigenlijk mn droomjurk al gevonden tot ik die toonde aan een vriendin van mij en zei dit helemaal afbrak door te zeggen dat het kleed helemaal op het hare gelijk en het echt niet tof zou vinden als ik dit kleed kocht.

Heb ik toen ook maar niet gedaan en uiteindelijk na 4 winkels en wel 60 jurken te hebben gepast heb ik er ene gekocht in le chapeau in antwerpen. Het is niet dat ik het geen super mooi kleed vind maar elke dag twijfel ik meer en meer of dit wel een goeie keuze is geweest aangezien dit niet m'n 1ste keuze was. En ook als ik op internet er naar kijk dan vindt ik het niet zo mooi! Mss bij mn tweede pasbeurt dan is hij helemaal op maat dat ik hem dan mooier zal vinden want voel me nu echt ongelukkig.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info