Terug naar overzicht
je kan eventueel het filmpje sturen als een soort van save the date. beetje zoals een teaser trailer van een film en dan de papieren uitnodigingen later geinspireerd te doen op disney en het filmpje?ik zou dan wel het filmpje op een site zetten of youtube gebruiken want mailen gaat groot worden.
Hey TamaraWij hebben ook een uitnodigingsfilmpje gemaakt. Of beter gezegd: mijn aanstaande. Hij is hier veel meer in thuis dan ik. Het is ondertussen bijna klaar (al een hele tijd aan bezig) en we hebben via internet cd-tjes besteld samen met plastieken hoesjes. Op de cd wordt vooraan een foto van ons gebrandt (lijkt of het gegraveerd is) en die foto zal ook op onze papieren uitnodiging komen. Op die manier past het mooi samen.We hebben voor een vierkanten papieren uitnodiging gekozen zodat het cd-tje met het hoesje mooi in de envelop past.Dit is iets duurder dan dat je enkel maar een kaart zou afgeven maar het is echt de moeite waard! Het is supertof om een eigen filpje te hebben. We gaan wel de meeste uitnodigingen persoonlijk bezorgen of in hun brievenbus stoppen om schade aan de cd's te voorkomen.Veel succes!