Terug naar overzicht
Wij (ale, ik) hebben alles zelf geschreven. Is nog iets persoonlijker denk ik. Maar iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over. Uiteindelijk houden ze de enveloppe niet hé
Ik heb ook alle enveloppen zelf geschreven. Nu hebben we er wel maar 5 van de 75 per post verstuurd dus veel schrijfwerk had ik niet.
Wij gaan de adressen op de enveloppen drukken.
Mijn ouders zijn heel traditioneel en willen alles volgens de etiquette doen,dus mijn enveloppen moesten handgeschreven zijn mét zwarte inkt.Aangezien ik het nogal weggegooid geld vond om een kalligraaf daarvoor inte schakelen, heb ik het maar zelf gedaan. (Was wel tijdrovend en saai.)Dit hangt echter -naar mijn mening- af van het soort feest dat je geeft.Als je bij wijze van spreken een broodjeslunch geeft in een parochiezaal, zullen de mensen ook niet raar opkijken als je namen en adressen afprint op een etiket; wanneer je trouwt in een kasteel daarentegen...Een perfect alternatief is natuurlijk dat van Elke: als je een klassiek lettertype gebruikt, kan het zelfs mooier zijn dan een handgeschreven envelop, maarrr, zoals Hanne dan weer aanhaalde: handgeschreven = persoonlijker :-).Veel succes nog met het kiezen!
Het is persoonlijker als het met de hand geschreven is.
Ik heb het op de enveloppen zelf gedrukt in de kleur en het lettertype van de tekst op mijn uitnodigingen.
zoals Elke al aangaf kan je ook op de enveloppen zelf adressen drukken
Ik heb het immense geluk dat mijn schoonmama in wording professioneel calligrafe is :) dus ik maakt de uitnodigingen zelf, en zij zal de enveloppen schrijven.
Wij drukken de adresetiketten (met Lucida Calligraphy als lettertype)
We zullen de adressen drukken op doorzichtige etiketten
wij hebben er voor gekozen om de namen en adressen zelf te schrijven, ik vind dit iets persoonlijker maar er komt wel wat werk en geduld bij kijken
Hallo, Wij hebben gekozen om alles zelf te schrijven. Wij vonden dat etiketten onpersoonlijk waren (onze mening!)... Vandaar handgeschreven. Mijn geschrift is niet zo mooi en mijn man (toen toekomstige) wou niet alles schrijven, hij heeft een heel mooi geschrift. Dus ben ik kalligrafie lessen gaan volgen en heb ik alles zelf in kalligrafie geschreven... En zo'n cursus is niet voor niets, je schrijft wel dikwijlder een kaartje dat mooi geschreven mag worden...GroetjesAnnelies
Ik heb ze ook zelf geschreven. Vond dit ook mooier overkomen.Bij ons is het grootste deel nu de deur uit!
We gaan ze dus ook zelf schrijven...Hubby in wording vindt dat ook veel persoonlijker...Daarstraks een zilverkleuring pennetje gaan halen, en vanaf morgen kan het schrijven beginnen :)) Mijn hand doet al pijn als ik eraan denk ;)