Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

  16-4-2012 13:38:24
Hallo allemaal,

nog even te gaan maar toch al eens aan het kijken voor het samenstellen van een misboekje
Heeft er hier soms iemand goeie ideeën of voorbeelden van??
geraldinneke24@hotmail.com
alvast hartelijk bedankt allemaal!

groetjes,

fien
12-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1155


Veronique
7-7-2012
 Meld misbruik16-4-2012 13:53:52

Ik zou ook graag wat voorbeeldjes ontvangen!
V_limere@yahoo.com

Alvast bedankt!



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik16-4-2012 14:23:38

Als je echt op zoek bent naar een handleiding: op de winkels van de bisdommen verkopen ze deze. In Hasselt ligt deze op de Tulpinstraat. Voor de overige bisdommen weet ik het niet vanbuiten maar dat kan je makkelijk opzoeken. Daar staat echt stap voor stap in hoe en wat je moet doen en heel veel voorbeelden van teksten en dergelijke, echt handig.



Vanessa
7-7-2012
 Meld misbruik16-4-2012 14:25:54

Hallo,

Ik zou ook graag nog wat voorbeelden hebben.
Wij zijn al goed op weg, maar nog meer inspiratie is altijd welkom
vanneke29@gmail.com

Alvast bedankt
Groetjes



Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik16-4-2012 15:46:41

Als jullie ze doorsturen mag je dat ook doen naar jandebbie1@gmail.com Alvast heeeeel erg bedankt! Debbie



sofie
24-3-2012


sylvie
29-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:18:32

vraag eens aan uw pastoor, ik heb van hem verschillende voorbeeld boekjes gekregen en dat boek van het bisdom, hoe een huwelijksmis samenstellen en voorbeeldteksten. Hij was heel hulpzaam.



Marieke
28-7-2012
 Meld misbruik4-5-2012 16:07:54

Willen jullie ook trouwboekjes naar mij doorsturen?
Ik heb hier echt geen ervaring mee.. (en ik trouw al in juli!)

Alvast bedankt!

marieke.holvoet@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info