Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pfff.... in de knoop

16-4-2012 11:21:16
Hoi, bruidjes ( en bruidegommen )
Met nog 81 dagen op de teller, is het meer dan nodig om de uitnodigingen vorm te geven.
Afgelopen donderdag hadden we onze verlovings-fotoshoot, ( geweldig gelukt by the way), maar nu
zit ik vast. Hoe ga ik de uitnodigingen opmaken? Ga ik naar een drukker? Is daar nog tijd genoeg voor?
Of maak ik zelf iets en bestel ik via sites zoals vistaprint, kaartje2go.... enz.
Wat is jullie ervaring en hoeveel weken voor de trouw versturen jullie uw uitnodigingen?
Ik heb zo 't gevoel da'k vlug iets in mekaar moet steken omdat ze dringend de deur uit moeten, of ben ik verkeerd?
Stress, stress, stress.... dus.
Wie wil mij eens de uitnodigingen voor uw trouw doormailen, mss doe ik ze goeie inspiratie op.
Mijn adres is pdplatte@hotmail.com of dorine.platteeuw@telenet.be
Alvast bedankt
Groetjes
Dorine

Dorine
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1074

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 11:36:53

Beste Dorine,
Wij trouwen op 1 september. Wij hebben onze uitnodigingen via vistaprint gemaaakt en ze zijn besteld. Deze komen van de week binnen. Vanaf ik ze heb ist schrijven en versturen! We zijn aan de vroege kant, maar onze genodigden moeten ook verwittigen voor 1 juni of ze al dan niet komen. Normaal gezien verstuur je je uitnodigingen zo'n 8 weken op voorhand. Wij hebben gekozen voor uitnodigingen van vistaprint omdat die goedkoop zijn. Het zijn maar uitnodigingen, liever wat meer budget overhouden voor het avondfeest en dergelijke meer. Ze zijn ook wel mooi, maar natuurlijk simpeler? Het hangt er allemaal af wat jullie graag zien natuurlijk.

Groetjes Lieze

Dorine
7-7-2012
 Meld misbruik16-4-2012 11:52:00

Dag Lieze,
8 weken op voorhand zou voor ons betekenen begin mei versturen, dus ben ik idd al aan de late kant.
Reden daarvoor is ons foto-reportage, mijn schoonzusje volgt al enkel jaren cursussen fotografie en wij hebben haar dus gevraagd om de reportage te maken, die heel goed gelukt is trouwens, maar zij wou persé wachten, tot wat mooier weer op komst was en tot alles buiten ( bomen, struiken, enz.... ) wat meer groen vertoonden.
Ik ben ook van mening dat ik liever wat meer geld uitgeef voor andere dingen ( zoals mijn kleed en onze ringen: waar ik al serieus boven budget gegaan ben.... foei foei foei, ), maar ik wil toch wel ook mooie uitnodigingen, met fot dan.
En simpel kan gerust ook mooi zijn hé... mss doe ik toch maar vistaprint.
Dank voor uw reactie

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 11:57:06

http://www.poobies.com heb ik ook al gehoord

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 12:36:15

Bij ons worden de meeste uitnodigingen 6 weken op voorhand verstuurd van iedereen die we kenden. We hebben de onze zelf een week of 8 op voorhand verstuurd, dus is het eigenlijk geen enkel probleem als je ze 6 weken weken op voorhand verstuurd dan heb je nog even de tijd...

groetjes!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik16-4-2012 13:41:42

En zelf voor begin mei heb je nu nog een dikke week de tijd om te zoeken naar je goesting. je kan bij een drukker gaan, je kan via internet; dat kan alleen jij beslissen hé :)
onze uitnodigingen zelf gemaakt, dus ben er al eventjes mee bezig, maar dit had grotendeels te maken met het feit dat wij nu ook aan't verhuizen zijn en ik zou ze dan graag na 2 mei op de post doen (vanaf 2 mei is ons nieuwe huis ook echt van ons, het adres op de uitnodigingen is ook al het nieuwe, vandaar dat ik ze pas dan op de post kan doen. ben er nu wel al enkele handmatig aan het uitdelen.)
maar, uiteindelijk is 6 weken ook nog voldoende. Vrienden van mijn schoonouders trouwen 19 mei, en daar hebben ze ook nog geen uitnodiging van ontvangen :) dus je ziet; er zijn er altijd die later zijn!!

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik17-4-2012 9:49:02

Wij trouwen 30/6 en nu begint het stilaan ook wel dringend te worden voor onze uitnodigingen... Heb al wel een idee (zelf ontworpen) in mijn hoofd... het is nu enkel nog een kwestie van het op pc uit te werken en eens met de drukker af te spreken. Wil ook hier niet TE veel geld aan uitgeven (liever een vat meer aansluiten dan ). 16 mei is er een familiefeest en dan zou ik graag starten met het uitdelen van de uitnodigingen. Iedereen heeft 5 maanden op voorhand, eind januari, een save-the-date gekregen, dus iedereen weet wel wanneer het feestje doorgaat! Moet wel nu iets meer tijd rekenen voor de drukker daar die het druk krijgt/heeft met de communies... Om maar te zeggen, volgens mij is er nog tijd genoeg...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info