Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aankleding viering binnen

  14-4-2012 9:47:06
Wij trouwen volgende week zaterdag en hebben een viering met rent a priest. We hadden op goed weer gerekend en de viering zou doorgaan in het park. Nu ziet het er naar uit dat dit echt niet kan doorgaan.
Er is een zaal aan het park beschikbaar als noodoplossing. Deze zaal kan best wel wat aankleding gebruiken. Ik denk dan aan doeken enzo om de muren te camoufleren. Weet er iemand waar ik dit allemaal kan vinden?

Stilletjes hoop ik nog steeds op goed weer, maar het ziet er niet niet naar uit dat dit er nog aankomt.

Gwen
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2007


iris
30-6-2012
 Meld misbruik14-4-2012 10:06:30

Misschien eens googelen naar wat partyverhuurbedrijven in de buurt om van die doeken en zo te regelen.
Als je kleine decoratiedingen zoekt dan best even langsgaan op de gekende adresjes he: AVA, blokker, Action, ...



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik14-4-2012 13:44:40

van waar ben je? Onze ceremoniemeester (Herent) heeft heel veel om een zaal aan te kleden, en dat kan je tegen een spotprijsje huren.
http://users.telenet.be/ceremoniemeester/ (als je de video bekijkt, zie je ook een heleboel van zijn 'te huur')



sofie
21-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 7:33:58

Hey Gwen,

triestig weer hè!

Wij gaan de ceremonie toch buiten laten doorgaan...
Ik moet nu wel nog op zoek nr een grote tent, en van die vuurkes voor de mensen warm te houden.

Ben ook fleece dekentjes gaan kopen...

Pff, ik had thans ander weer besteld :-)



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 15:25:32

Hey Sofie,

Heel triestig! En zeker als je ziet wat voor weer het vorig jaar was!
Wij hebben nu contact opgenomen met iemand om de zaal aan te kleden met ballonnen. Wij durven het niet riskeren om het buiten te laten doorgaan. We zouden ook een tent kunnen laten plaatsen door de mensen die het geluid en de stoelen doen, maar dat past niet meer in het budget.
Nu maar hopen dat we toch onze foto's buiten kunnen nemen.

Groetjes,



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik16-4-2012 15:40:18

Hoi Gwen,

Is het misschien een mogelijkheid om de viering in jullie zaal te laten doorgaan?
Zij hebben waarschijnlijk de andere zaaltjes die dag ter beschikking.
Wij hebben de orangerie voorzien voor als de ceremonie buiten niet zou kunnen doorgaan. Daar heb je dan nog de glazen koepel/veranda zodat je precies buiten bent.
Veel aankleding heb je dan niet meer nodig, missschien wat kaarsjes of bloemblaadjes.
Laat maar weten als je graag de prijs enz weet (heb die liggen voor huur extra zaaltje enz).



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 19:07:42

Hey Carrie,

Hebben jullie ook voor de Venkel gekozen? De orangerie is die dag ook bezet werd ons gezegd de laatste keer dat we daar waren.
Kortenberg is voor de meeste mensen die willen komen nogal ver weg.
Daarom zochten we hier iets in de buurt en vonden we het park geschikt. Eerlijk gezegd ging ik er vanuit dat het buiten ging doorgaan en heb ik met deze zaal weinig rekening gehouden. Nu nog een andere zaal zoeken lijkt ons geen optie, ook omdat het adres al op de uitnodigingen staat die de mensen gekregen hebben.



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik17-4-2012 10:32:46

Dan is het inderdaad al moeilijker....
En is het eventueel niet haalbaar om toch op de locatie een mooie (party)tent te zetten ?
Misschien heeft iemand van de familie dit nog en dan kost het niets/minder? Het hangt er natuurlijk ook vanaf met hoeveel volk je zal zijn voor de ceremonie.

Volgens het weerbericht geven ze zaterdag vrij droog weer, maar frisjes.
http://bdb.be/Productendiensten/Weerbericht/Onlineweerbericht/tabid/157/language/nl-BE/Default.aspx
Misschien gewoon de viering in openlucht en een deel leuke/witte dekentjes of enkele parapluutjes halen (vb ikea, zeeman, blokker)

Wij hebben ook de Venkel, de kasteelzaal voor het diner, en de orangerie als reserve voor een ceremonie bij slecht weer. Wij hebben die express erbij genomen omdat er dan minder kans is dat er die dag 2 feesten zijn (enkel de 2 kleine zaaltjes boven zijn nog beschikbaar maar die verhuren ze meestal niet voor grote groepen) :-)




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info