Terug naar overzicht
Heb je al een offerte van discobar Komtuveu met 2-generations? Dat zijn vader en zoon die dan samen draaien, elk hun eigen stijl, en ze hebben er echt een denderend feest van gemaakt!Enkele weken geleden trouweden vrienden van ons en zij waren daar. Ze speelden goed in op de wensen van het koppel en de vrienden die aanwezig waren en hadden alles wat we vroegen van muziek!
Wij hebben dj Marcel! Hij heeft vroeger bij de radio gewerkt en gedraaid. Zijn dol op hem. Doet enorm veel moeite om alles echt naar onze zin te maken en te doen.Moest je zijn gegevens wensen dan mail je me maar.Spoenkie6@hotmail.com in elk geval heel veel succes!Groetjes, Vicky
Wij hebben Mc music events, uit Knesselare.
Wij hebben disco medley. Superambiance!
Een ontmoeting of afspraak geeft je veel meer inzicht dan een offerte of je bij de passende DJ bent of niet.grtz www.discovideo.be
Dj Geert van wijcklandt uit Aalter is super goe! Op internet vind je zijn gsm nr. Hij is zeer druk bezet dus wie weet.. Draait ook wat je wil maar veel volk op de dansvloer gegarandeerd! Succes! X
Beste,Mag ik je met enige fierheid onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelen
Hebt u reeds een keuze gemaakt, 31 augustus heb ik ook nog vrij. Neem vrijblijvend een kijkje op www.djlieven.be