Terug naar overzicht
Als je me jouw e-mailadres even geeft, zal ik het ontwerp per mail doorsturen ;)
Stefanie_dedekker@hotmail.com bedankt he :)
Veerle, Als je wil mag je het ook naar mij doorsturen anneliesvanlerberghe@hotmail.com. Wij weten al welke uitnodiging maar nog niet wat er allemaal op moet Groetjes,
Ik heb zelf een uitnodiging gemaakt, ik had wel op internet iets gevonden en dit zo wat nagemaakt, ik zal het je mailen... De tekst voor op onze uitnodiging heb ik samengesteld uit verschillende voorbeelden van uitnodigingen uit de boeken die je bij de drukker kan gaan halen. Ik wou het ook niet te stijf laten klinken, moest beetje vlot zijn. Hopelijk heb je er iets aan.GroetjesKarolien
Stefanie, Annelies, Normaal gezien staat er mailtje op jullie te wachten ;) Groetjes, Veerle
jullie mogen jullie tekst naar mij ook even mailen, als jullie willenwendy.mannaert@telenet.begrs
Willen jullie het eens doormailen naar mj ook aub? eline _kennes@msn.com Thx!!
Heeft er iemand een voorbeeld van een kaartje waar het avondfeest enz. niet opstaat want daarvoor zou ik met kleine kaartjes werken?Groetjesp.s.: Veerle heel mooi kaartje :)
Dag Annelies,Zou je soms u kaartje ook naar mij willen doormailen?Wij zijn volop bezig met onze uitnodigingen.teuntjedewinter@hotmail.comDank je wel Teuntje
Ik heb nog niets van uitnodigingen ontvangen, mijn email: eline_kennes@msn.com Dank u!!!