Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vanavond ondertrouw!

  10-4-2012 13:28:28
Hey iedereen,

Vanavond hebben we onze ondertrouw bij de pastoor, ben toch eens benieuwd hoe dat gaat zijn.
We hebben een heel vriendelijke pastoor maar we zijn toch een beetje zenuwachtig. Dat zal wel normaal zijn zeker?!

Denken jullie nog aan bepaalde zaken die we zeker moeten vragen/zeggen?

Groetjes!

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1203


lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 13:36:56

Hey,

Wij hebben ook binnenkort onze ondertrouw, best ook wel zenuwachtig voor.
Vooral het misboekje is belangrijk é, hopelijk is het goed gekeurd :) Dan is er al een grote last van de schouders :)

Veel succes!



maika
3-8-2012
 Meld misbruik10-4-2012 13:58:55

hey,

Wij moeten vanavond ook naar de pastoor en ben best wel zenuwachtig.
Hopelijk vraagt hij niet te veel moeilijke vragen

Groetjes
en Succes!



Stefanie
15-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 18:52:53

Wij hebben volgende week onze ondertrouw. Dat is al vrij vroeg maar we doen dit puur uit praktische redenen. Ik ben zwanger en wou voor de bevalling die ondertrouw achter de rug hebben.
Maar wat moeten we daar juist van verwachten?

Ik kijk uit naar jullie verhalen!



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:22:25

Ey Lindsey, wij zijn vorige week ook gegaan en het viel echt heel goed mee :). Je mag trouwens met rijst gooien, heb het toen gevraagd ;).



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 12:04:38

En het is inderdaad goed meegevallen: we werden heel vriendelijk ontvangen en nog geen uurtje later stonden we "ondergetrouwd" en wel terug buiten.
Ons misboekje was al goedgekeurd dus dat was al in orde. Vooral papierwerk in feite en even aangeven waarom we het belangrijk vinden om voor de kerk te trouwen. Verder nog wat praktische zaken afgestemd over de muziek, CD, huwelijkskaars enz.

En Caroline, de rijst was inderdaad geen enkel probleem!

Zo, weeral een belangrijk vinkje op de lijst!

Groetjes



Kelly
25-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 12:59:46

Wij moeten volgende maandag naar de pastoor voor de ondertrouw.
Denk dat het bij ons ook wel zal meevallen. Momenteel ben ik nog niet zenuwachtig en mijn verloofde al helemaal niet (bij hem komt alles in orde op zijn tijd)

groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info