Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welkomsttekst kerk

  22-3-2012 12:39:07
Hey iedereen,

Mijn misboekje is af, juist twijfel ik nog aan onze verwelkoming, wat zeggen jullie? Ik zoek een paar voorbeeldjes. Of zeggen jullie niks en doet de priester dit?

Groetjes!

Sarah
12-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2255


veerle
25-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:49:01

hallo

ik heb dit als verwelkoming en ikzelf ga dit dan zeggen, hierna zal de priester ook nog iets zeggen, deze verwelkoming heeft priester nog niet gezien.

Heb je ook al eens gelopen door een bloementapijt van madeliefjes, op je rug gelegen in’t gras en in de wolken figuurtjes gezocht of een fonkelende sterrenhemel bewonderd.
Heb je ook al eens de lentewind voelen strelen door je haren en je voelen volblazen met nieuwe kracht, de zon je huid weten strelen, een zoen gekregen om weer goed te maken wat je fout deed...
Heb je ook al eens een hand van iemand in jouw hand gevoeld en gedacht een dag zonder jou is een tuin zonder bloemen, is een hemel zonder blauw, is een dag zonder zon...
Op zo'n moment voel je het leven bruisen in je, voel je je echt gelukkig. Zo'n moment is een geschenk, een heerlijk geschenk, waarvan je wou dat het eeuwig zou blijven duren.

Beste familieleden, vrienden en collega's,
Toen Andy en ik elkaar ontmoetten, zowat ruim 11 jaar geleden, dacht niemand dat we ooit samen voor het leven zouden kiezen. Toch groeiden we meer en meer naar elkaar toe, raakten we met elkaar verweven, leerden we elkaars grote en kleine kantjes kennen.
Aantrekkingskracht werd verliefdheid, verliefdheid werd liefde. Twee keer "mijn weg" werd "onze weg". Twee individuele wensen werden een gemeenschappelijke wens.
Voor dit proces willen we dan ook van harte dank zeggen.
Wij zijn zeer blij dat we omringd door zoveel familie en vrienden, onze liefde mogen bezegelen met een "ja-woord".
Wij hopen dat onze liefde diep en trouw mag blijven, een bron van nieuw leven en een bron van geluk voor ons en voor jullie allen

hopelijk ben je er wat mee
gr



Laura
28-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 13:49:21

wij laten eerst de pastoor iets zeggen en dan iemand van ons vrienden een +- zelf gemaakt tekstje over ons...



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 14:20:57

Wij gaan de pastoor iets laten zeggen. Ik zie het niet zitten om al te vaak met mijn kleed tot vanvoor te wandelen ;o)



benita
8-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:46:34

Wij gaan dit ook door de priester laten doen, zal zo al stress genoeg hebben!



An
9-6-2012
 Meld misbruik19-4-2012 22:07:05

Bij ons doet ook de priester dit.



Annelies
7-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 10:23:59

Bij ons doet de prister dat ook! Whoopwhoop!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info