TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
18-8-2012
|
21-3-2012 15:15:55
Hoi tinne,
Kijk eens bij Texlab.be, zij doen dit vaker en erg goedkoop, ze komen wel van het brugse, maar vanaf een bepaald bedrag betaal je geen vervoerskosten dacht ik.
En mocht je daar je zin niet vinden, stuur me dan een berichtje, mijn vriend is dj en heeft wel een installatie met licht, misschien kan hij je wel een interessant voorstel doen :)
Groetjes,
Lies
|
|
Annelies
1-9-2012
|
21-3-2012 15:33:17
Hoi,
Wij moeten dit ook voorzien maar mijn vriend werkt in een klank en lichtwinkel. Zij doen aan verhuur en verkoop. Hij krijgt alle spullen gratis van zijn werkgever. De winkel ligt in West-vlaanderen dus zal waarschijnlijk iets te duur zijn voor jullie.
Ik weet ook niet wanneer we alles zullen moeten gaan installeren. We gaan dit nog eens moeten bespreken met de zaal.
|
|
Guido
|
21-3-2012 17:08:43
Hey Tinne, Kijk eens op www.ampli.be Winkel is gelegen in Boortmeerbeek dus niet ver van Leuven. Je kan het materiaal ook door hen laten leveren en plaatsen. Grtz Guido
|
|
B.
|
21-3-2012 17:20:16
ampli moet je niet doen ... veel te duur als je het moet laten zetten. En voor 150 moet je toch al wat zetten ... zodat het niet direct meer in de gemiddelde auto past.
Kijk eens op http://www.poweruser.be die verhuren ook aan democratische prijzen, en die zitten in bierbeek. Of pls-soundlight.be die zitten in bertem.
|
|
Sara
|
21-3-2012 18:09:17

|
|
Tinne
22-9-2012
|
22-3-2012 8:09:48
Bedankt voor de reacties... West-Vlaanderen is misschien toch iets te ver... Voor de anderen ga ik de deskundige mening van de dj moeten inschakelen, want bij al die namen ben ik verloren ...
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|