Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkeerd trouwkleed besteld!

  20-3-2012 18:52:52
Hey,
Vandaag ging het weer een leuke dag worden, mijn kleedje was aangekomen en ik mocht het al eens een keertje komen passen. (nog geen retouches). Dus ik ga al in het pashokje staan en de verkoopster komt met het kleed.
Ze helpt mij in het kleed en kom dan uit het pashokje (waar geen spiegel staat). Daar zitten mijn mama en zus te wachten tot ze het kunnen zien waarop mijn zusje in een keer zegt: dat is het toch niet! Kijk ik in de spiegel, zie ik inderdaad dat het hetzelfde model is ongeveer maar dat er verschillen zijn in tekening en de plaats van de tekening ook. De verkoopster komt terug met de bestelbon en controleert het nummer. Blijkt dat dit dus klopt maar dat het fabriek een verkeerd model heeft gemaakt en opgestuurd. Het model hadden ze al op maat gemaakt van mij. Ook was het nog eens duurder maar de verkoopster zei dat als ik het zou nemen het aan de prijs kreeg van het kleed dat ik wou. Uiteindelijk heb ik het pasmodel van mijn oorspronkelijk kleed nog eens aangedaan en ik blijf toch bij mijn eerste keuze. Het andere kleedje was niet lelijk maar deed mijn figuur minder mooi uitkomen.
Nu moet ik dus 10 wk wachten terug voor ik mijn kleedje heb. Ik heb dus nog het geluk dat we pas 1 september trouwen maar het begint dus wel te korten. Ik hoop dat het de volgende keer wel in orde is. Ik heb wel wat schrik want mijn verloofde en 2 getuigen hebben hun kleren daar ook besteld en op maat laten maken....

Dus het is bang afwachten tot er een telefoontje is dat alle kledij klaar is zodat we kunnen gaan passen. Dit moest er eventjes uit want het is niet echt een leuke ervaring!

groetjes

Hadass

Jurgen
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2143


Geneviève
14-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 19:09:15

Hallo,

Ik heb net hetzelfde meegemaakt! Ik ging in januari mijn kleedje passen maar het was niet mijn kleed. Ik heb tranen met tuiten gehuild want ze konden mij niet meteen zeggen of ze het wel nog op tijd gingen kunnen maken in de fabriek.
Ik mag nu vrijdag het juiste kleed gaan passen. EINDELIJK want onze trouw is natuurlijk niet meer zo ver weg...

groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 19:14:47

Heyhey,

Hier hetzelfde probleem. Het gelijkt er heel sterk op maar het is het toch niet (andere stof en ander detail). Aangezien ik niet 100% zeker was, heb ik eerst thuis de foto's van de 1ste keer bekeken en het is inderdaad anders.

Ik ga morgenmiddag terug in de hoop dat ze nog iets kunnen doen! Gelukkig trouw ik ook pas 1/09.

Groetjes!

Evelien



Geneviève
14-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 19:20:53

Hey Evelien,

Ik zag dat je ook een Marylise hebt gekozen! Dat van mij is ook een Marylise... Blijkbaar gebeurt dat dan wel meer daar.



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 19:40:50

Jammer zeg! Wij trouwen op dezelfde dag!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 20:22:09

Ow dames...erg erg!! Bridezilla moment!!
Wel toevallig dat het dan allebei Marylise is?
Jammer wel...het moet toch écht hetzelfde zijn é...
Maar 1 september is nog ver weg...komt wel goed!!

groetjes!



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 20:31:37

@ Geneviève: ja ik heb ook een Marylise... echt erg hé, hoop dat ze het nog kunnen oplossen! Ze mogen daar wel wat beter opletten dan!

@ Sandra: ja, vreselijk!! Mijn wederhelft snapt het probleem niet echt want "het lijkt er toch op"... Maja, mannen zeker :-). Hoop morgen meer te weten!

Groetjes,

Evelien



Geneviève
14-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 20:36:13

@ evelien: tuurlijk lossen ze dat op. Ik ben in januari gaan passen en zag dat het verkeerde kleed was en ze hebben het dus op 2 maand opnieuw gemaakt, dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken ;-) vind nu ook wel dat dit eigenlijk niet kan maar ja, 1x verkeerd kan nu wel eens gebeuren maar ja..



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 20:56:12

@ Evelien:
Mja, maar er op lijken is niet exact hetzelfde é! Ik zou ook zo reageren!
Oh...moet een teleurstelling zijn als je dan de eerste keer 'jouw' kleedje gaat passen!
Maar er is nog veel tijd é...het zal zeker in orde komen!!

groetjes



fleur
8-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 21:16:49

Jullie maken mij bang:-( ik heb ook een Marylise trouwkleed, sebiets wordt het dan ook mis besteld:s



Eva
23-3-2012
 Meld misbruik20-3-2012 22:57:09

Brrrrrr vreselijk! Gelukkig heb je het goeie kleedje nog op tijd! Mannen zullen dat nooit snappen he ;D Fleur niet bang zijn, ik heb ook een jurk van Marylise en alles was tiptop in orde ;)




Veerle
30-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 9:40:11

amaai ik heb ook een Marylise.. ik mag volgende week donderdag gaan passen..
hopelijk is het bij mij het goede kleed!!!!



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik21-3-2012 15:55:24

Blij dat ik geen Marylise heb besteld ;-)



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:44:11

amai het is te hopen dat dat mij zeker niet overkomt . wij trouwen 5 mei, eerste pas op 12 april



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik23-3-2012 22:48:17

Ai nee... Lichte paniek hier... Ook een Marylisse kleedje gekozen...
Mijn 1e pas is 04.04... Hopelijk is het het juiste...
Ipv blij uitkijken naar de 1e pas, wordt het bang uitkijken...



Geneviève
14-4-2012
 Meld misbruik24-3-2012 19:06:09

Ach komt wel goed denk ik! Ik had gisteren mijn eerste pas van het juiste kleed.. Ik heb toen vernomen dat het blijkbaar een werkneemster in het fabriek was die de fout gemaakt had en ze er ondertussen niet meer werkt. Mijn kleedje hebben ze dan opnieuw gemaakt hier in België wat normaal niet meer gedaan wordt. Ik ben allesinds blij dat ik gisteren mijn eigen kleed aanhad!



Sofie
30-4-2012
 Meld misbruik17-4-2012 8:13:40

Mijn kleed hebben ze ook opnieuw moeten bestellen. Nu, 13 dagen voor ons huwelijk, is er nog steeds geen kleed...



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik24-4-2012 15:38:54

Heb ook getwijfeld aan marylisse maar uiteindelijk is het toch vankets geworden
maar fouten kunnen overal gebeuren denk ik hoor niet te snel panikeren



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info