Terug naar overzicht
Wij hebben van hen beide een close-up met alletwee een grote rode hartjeslolly.Als je je e-mailadres stuurt dan mail ik de foto wel eens even. We hebben dan alles zwart-wit gedaan en lollies rood gelaten.Tekst: Wij kondigen vol trots aan, dat papa en mama naar het gemeentehuis zullen gaan. en daar hun namen onder.Voor de rest staat er gewoon de basics op de kaart. Hoe laat en ons adres, en dan nog apart kaartjes voor avondfeest.
Voor iemand anders van dit forum heb ik een variatie gemaakt op die van mij.
ps: foto is gewoon een foto van het internet, dit is geen persoonlijke foto met iemands kinderen
ik kan het nog niet posten hier, want onze uitnodigingen zijn nog niet weg. (zou niet graag hebben dat 1 van mijn nichten al zou zien hoe het er uit ziet) Die gaan nl ook trouwen.
hey Annje mag het mailen naar ann.moris@telenet.bebedankt
Hey Ann,Wij hebben een foto van ons zoontje op de voorkant van de uitnodiging, met de testst Joepie mama & papa trouwen.Aan de binnenkant dan een aangepaste tekst:X kondigt trots aan dat mama en papa trouwen gaan. Naam mama & naam papaOp vrijdag 01.06.2012 staan zij hand in hand op het gemeentehuis van X voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.Later op de dag om x u wordt hun liefde bezegeld met een ceremoniële viering,waarbij jullie aanwezigheid mama en papa enorm zou plezieren.Waar ik hen de ringen mag geven voor de rest van hun leven.Aansluiten start om x u het avondfeest.Mama en papa nodigen jullie graag uit op de viering en het avondfeest in zaal x te x.Kunnen jullie voor 06.05.2012 aan mama (x gsm nr) of papa (x gsm nr) laten weten of jullie erbij zullen zijn?Op de lingse zijde staat dan nog ons adres vermeld en een cadeau tip.Ik heb de uitnodigingen zelf gemaakt op de website van het kruitvat. Wat ons per uitnodiging 4 euro bespaarde. Bij de fotograaf koste het kaarte 6 euro per stuk, zonder envelop. Bij het kruidvat 1,98 euro met envelop. Ben heel tevreden over de afwerking.Ik zou niet weten, hou ik onze uitnodiging hierop kan posten, om het te laten zien.Als iemand me het uitlegt, wil ik het wel proberen.groetjesNuri
Hey NuriBedankt voor de tekst, zo heb ik al een ideetje.Je mag me altijd een voorbeeld mailen: ann.moris@telenet.beBedankt
Onze kindjes staan verkleed als mini bruidje en minibruidegom op de voorzijde met 'Feest' erbij!Binnenzijde : De naam '...' werd ons al gegeven, en nu krijgt mama hem ook voor haar hele leven!Niels, Lieselot, Baptiste en Ella-louise nodigen u vriendelijk uit..........................................................................................................
onze proefversie is ondertussen ook af, als je me een maileke doet fiekev_v@hotmail.com dan zalle k het u doorsturen.
bedankt Lieselot voor de tip !Sofie het mailtje komt eraan