TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
18-8-2012
|
18-3-2012 14:04:09
Hoi Vanessa,
als jullie een goed dj gekozen hebben, moeten jullie je hier in principe geen zorgen over maken, dit zijn dingen die die persoon dan vrijwel wekelijks doet, en dus ook héél veel ervaring mee heeft. Het hangt wel een beetje van DJ tot DJ af, wat zijn stijl is. Maar als het goed is, maakten jullie ook een afspraak, of moeten jullie die nog maken, om met de DJ samen te zitten, en dan zal hij/zij jullie wensen zeker respecteren.
Het enige wat jullie in principe zoden moeten doorgeven, zijn enkele voorkeursliedjes, enkele dingen die jullie zeker niet willen missen, waaronder jullie openingsdans, en als het echt moet, enkele dingen die hij/zij zeker niet mag spelen.
Les lacs du Conemara wordt meestal gespeeld na het dessert en vlak voor de openingsdans, maar dat hangt ook helemaal van de DJ en jullie wensen af. Je moet er alleen even bij stilstaan, dat de servetten dan nog op de tafel moeten liggen :) Dus liefst niet te lang na het afruimen van het dessert...
Dit is een beetje mijn ervaring van trouwfeesten waar ik fotografeerde, en de ervaring van mijn toekomstige als DJ. Maar ja, jullie doen er tenslotte helemaal je eigen ding mee hé, het is jullie dag ;)
Groetjes, Lies.
|
|
Claire
25-2-2012
|
19-3-2012 23:39:56
Wij hebben onze dj de opdracht gegeven dat hij absoluut alles mocht spelen en op alle verzoekjes mocht ingaan, maar niet teveel mocht oproepen tot de polonaise. Als de mensen er uit zichzelf mee zouden beginnen, geen probleem, maar ik hou er zelf niet zo van en wou dan ook niet mijn hele feest de polonaise lopen. Het vrij laten van de dj is perfect gelopen, iedereen vond het een super feest en de dansvloer is nooit leeg geweest. Het enige dat we absoluut wilden horen waren de openingsdans en de tweede dans (vanzelfsprekend).
Qua openingsdans hadden wij een specialleke, A night like this van Caro Emerald. Als tweede dans (vader-dochter en moeder-zoon) hadden wij Unforgettable van Nat King Cole en Natalie Cole. Omdat beide liedjes nogal lang zijn, hebben wij het eerste een beetje laten inkorten (zo kwamen we ook toe met onze chachacha-figuurtjes ). Het tweede hebben we helemaal laten spelen en ook gebruikt om verder te vermenigvuldigen. Daarna hebben we de dj nog een slow laten kiezen om nog meer volk op de vloer te krijgen en daarna zijn we erin gevlogen met feestmuziek. We hebben de openingsdans gedaan voor de opening van het dessertenbuffet. Les lacs du Connemara is ergens op de avond wel gespeeld, na de opening van het dessertenbuffet. De enige die blijven zitten is, was de neef met de gebroken heup in zijn rolstoel, maar zelfs die heeft met zijn servet zitten zwaaien.
Ik heb bij sommigen wel mijn hart vastgehouden, de combinatie van servetten, alcohol, kaarsen en stoelen ziet er in sommige gevallen spectaculair uit .
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|